Redoran Skrevet 12. mars 2021 Skrevet 12. mars 2021 Tenker på komfort og det syntetiske laget i fotenden de prater om. Ser veldig fin ut! Siter
+sneakyowl Skrevet 12. mars 2021 Skrevet 12. mars 2021 Med tanke på at Svalbard er produsert med samme fyll-teknologi og form som Rago-serien (men mer ekstrem) så kan jeg ikke tro noe annet enn at den er veldig god komfortmessig. Jeg har selv Rago x-trem, og har ikke noe å utsette på den. Veldig romslig og blir veldig myk og "puffy" når dunen har fått løftet seg skikkelig. Litt for varm å bruke rundt eller over 0 grader. Stoffet, både på innsiden og utsiden virker litt tynt og skjørt. Det er også Pertex-basert, men vet ikke om Svalbard har nøyaktig det samme. Syntetisk fyll i fotenden på Svalbard høres veldig lurt ut. Det er i fotenden jeg opplever at det er mest synlig kondens på utsiden av Rago-posen etter en natt. Siter
jevne Skrevet 12. mars 2021 Skrevet 12. mars 2021 Er også nysgjerrig på dette, og spesielt sammenlignet med WM posene (Puma og Lynx blir vel mest nærliggende). Jeg har Rago Superlight og ikke overbevist over holdbarheten i tøffe forhold. Siter
+Krankman Skrevet 13. mars 2021 Skrevet 13. mars 2021 Jeg har Svalbard. Meget komfortabel og skikkelig kvalitetsfølelse. Har også Rago Winter Down. 1 Siter
jevne Skrevet 13. mars 2021 Skrevet 13. mars 2021 SnorreL skrev (2 timer siden): Jeg har Svalbard. Meget komfortabel og skikkelig kvalitetsfølelse. Har også Rago Winter Down. Hvordan opplever du forskjellen på de to posene du har? Siter
+Krankman Skrevet 13. mars 2021 Skrevet 13. mars 2021 Den ene opplever jeg som mye varmere enn den andre. Les hva denne karen som har mye erfaring skriver: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.