jevne Skrevet 11. mars 2021 Skrevet 11. mars 2021 Hei! Jeg kjøpte en serie med Sydvang snøplugger 42cm med karabinkrok - link her Nå har jeg fått de i hus og karabinkroken ser litt "spe" ut. Jeg tenkte i utgangspunktet å feste bardunen direkte i kroken for å "lette jobben" med å hansker på vinterstid. Men nå ble jeg usikker etter å ha sett produktet. Jeg vet at mange snakker om at disse krokene er mest for å "finne igjen" snøpluggen, men hadde hele tiden tenkt at det måtte være mulig å bruke på begge måter? Noen tanker? Siter
KS10 Skrevet 11. mars 2021 Skrevet 11. mars 2021 Ser ut som samme karabinkrok Hilleberg bruker på sine, så de skal nok fint holde. Siter
Marve Almar Skrevet 12. mars 2021 Skrevet 12. mars 2021 Jeg har både Sydvang og Hilleberg pluggene og det er ikke samme krok (Hilleberg har en annen enn det som er på bildene jeg har sett). Jeg har ikke hatt problemer med Sydvang-krokene utover at de er knotete å bruke med votter. De har tålt -20-25 grader. Deler imidlertid oppfatningen til trådstarter om at plastikk ikke føles helt fantastisk. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.