Hafrak Skrevet 2. mars 2021 Skrevet 2. mars 2021 Her er ett tips til helt gratis teltpose. Iallfall gratis om du spør fint 😉 Disse posene brukes til å legge materialer i om det regner ute. Fikk min på Coop Bygg som dere ser, men fås nok hos de fleste byggevarehus. 2 1 Siter
KS10 Skrevet 2. mars 2021 Skrevet 2. mars 2021 Evt kan du sy selv, slik jeg gjorde. Kjøpte ripstop nylon på nett. Totalt kom hele arbeidet på snaue 300 kr. 2 Siter
+sofasliter Skrevet 2. mars 2021 Skrevet 2. mars 2021 Alternativt kan du se etter skiposer. Den siste jeg kjøpte kostet 129,- på XXL eller kanskje det ligger en og venter på gjenbruk og nytt liv som teltpose. 1 Siter
Hafrak Skrevet 2. mars 2021 Forfatter Skrevet 2. mars 2021 (endret) sofasliter skrev (1 time siden): Alternativt kan du se etter skiposer. Den siste jeg kjøpte kostet 129,- på XXL eller kanskje det ligger en og venter på gjenbruk og nytt liv som teltpose. Jepp. Brukte skipose før, men er redd for å sette glidelåsen fast og ødelegge duken på teltet + at en skipose veier fort 1 kg minst (min veide 1,5) - så da ble det å finne alternativer 😉 Endret 2. mars 2021 av Hafrak 1 Siter
+Marius Engelsen Skrevet 2. mars 2021 Skrevet 2. mars 2021 KS10 skrev (2 timer siden): Evt kan du sy selv, slik jeg gjorde. Kjøpte ripstop nylon på nett. Totalt kom hele arbeidet på snaue 300 kr. Samme gjorde jeg. To sømmer og en snor i toppen. E-bay ripstop nylon er bra saker. Siter
+Marius Engelsen Skrevet 2. mars 2021 Skrevet 2. mars 2021 Hafrak skrev (2 timer siden): Her er ett tips til helt gratis teltpose. Iallfall gratis om du spør fint 😉 Disse posene brukes til å legge materialer i om det regner ute. Fikk min på Coop Bygg som dere ser, men fås nok hos de fleste byggevarehus. Bra tips! 👍👍👍 Siter
+sofasliter Skrevet 2. mars 2021 Skrevet 2. mars 2021 Hafrak skrev (57 minutter siden): Jepp. Brukte skipose før, men er redd for å sette glidelåsen fast og ødelegge duken på teltet + at en skipose veier fort 1 kg minst (min veide 1,5) - så da ble det å finne alternativer 😉 Veide min, den klokket inn på 750g, og tar ski på 215. Kan helt sikkert kortes ned, og lage en åpning i enden, med feks borrelås. Glidelåsen kan erstattes med en søm og da sparer du ytterligere vekt. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.