Kjell Iver Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Den siste tidens østavind har gitt oss her nord noen spesielle solnedganger med et fint lys. For noen dager siden var solnedgangen helt spektakulær med dypblå himmel og knallrød horisont under hvitgrå og gråblåe skydotter, men da prioriterte jeg ikke kamera og bilder. I går var vi på noen lokale fjell, men lyset uteble - helt til vi var nesten hjemme. Da var det noen minuttter med alle de rødtonene man bare kan tenke seg på himmelen over Torghatten... Selv om det er November er det knallfint fotolys og jeg håper å få tatt noen bilder også i ettermiddag. Regner med det er flere her på forumet som sitter på flotte solnedgangs bilder? Uansett årstid... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
margrete Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Flott bilde! Dette er strengt tatt ikke en solnedgang, men... Tatt ikke så mange dager etter at det var slutt på midnattsola; sola har vært borte noen minutter og er i ferd med å dukke opp igjen bak Vengsøya. Nå er mørketida her, og skulle by på mye flott lys de neste månedene, hvis vi er heldige med været. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jarle Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 var så heldig å tilbringe 10 herlige dager på fonnabu ved folgefonna i sommer, og hadde stort sett bare fantastisk vær! det resulterte i noen fine solnedganger over min barndoms, og nåtids, hjemlige skitrakter. det er selvsagt kvamskogen og gullfjellet! ingen av de er riktignok synlige her, men det er iallfall lyset... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RobinM Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Solnedgang mellom Tveitakvitingen og Vesoldo. Tatt i går. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jarle Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 håper det kommer mer snø før jul... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RobinM Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Håper jeg og! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Etsvends Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Kaster meg på med noen bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aleks Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Her er en solnedgang over skarvheimen fra august i fjor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjell Iver Skrevet 24. november 2006 Forfatter Del Skrevet 24. november 2006 Kaster meg på med noen bilder Det øverste bildet ditt var utrolig flott! Har du dratt på med mer farger i Photoshop i det eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FU Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Her er endå ein solnedgang frå Fonnabu, frå 29. juli i fjor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svein Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Her er endå ein solnedgang frå Fonnabu, frå 29. juli i fjor. Det bildet hadde fortjent litt mer lys, supre farger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Etsvends Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Det øverste bildet ditt var utrolig flott! Har du dratt på med mer farger i Photoshop i det eller? Ja det er ølitte grann justert i photoshop, dro litt noen verdier så det blei litt mørkere og fargene kom litt bedre frem. Er ikke det nederste bilde er kraftigere maipulert egentlig, men er mest fornøyd med det første Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellgeita Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Tatt sør i Setesdal i sommer.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jhs Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Solnedgang mot Kvaløya sett fra Tromsøya, 23 oktober 06. " www.ryggsekk.net " - Jan Hugo S. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shaug Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Når jeg ser disse bildene så er jeg overbevist om at norge har verdens fineste natur.. Her er et bilde fra Porsanger. Rundt midten av oktober ifjord. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mattings Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Alltid greit med litt vinterstemning før sesongen begynner for fullt. Her er et bilde etter solnedgang på vidda vest for Kautokeino, vinteren for to år siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aleks Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Her er et bilde til. Dette er tatt fra helikopteret en dag over Svaldbard. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HVA Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Dette er fra en dag jeg var på fjellrypejakt i høst . Måtte bare ha en litt lang pause der å da. Ved enden av fjellet ligger bygda Eggum Man blir litt rikere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Terje WJ Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 mattings: Jeg blir helt sjuk av å se sånne bilder. Men nå skal jeg på jobb i stedet for... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LTP Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Et helt standard solnedgangsbilde, men Træna er alltid et flott motiv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
espenvo Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RobinM Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Ved denne solnedgangen så tordna og lynte det bak meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjell Iver Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 Ved denne solnedgangen så tordna og lynte det bak meg. Det var et svært spesielt bilde! Fint Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polar Bear Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Solnedgang/oppgang fra Breidtinden, Senja (i telt på toppen ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snilen Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 For å kompensere for alle kalde solnedganger fra polare strøk krydrer jeg tråden med en solnedgang på Kuta i Indonesia. 26 grader i vannet, ca 30 grader i luften, akkurat passe I morgen begynner vinteren, men det må da være lov å drømme om varmere land og tider Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.