Kristofffer Skrevet 25. februar 2021 Skrevet 25. februar 2021 Hei. Jeg ønsker, som tittelen tilsier, å høre forumets erfaringer med myggnett til hengekøyebruk. Mer spesifikt lurer jeg på om et myggnett vil passe hengekøyen når den er HELT stram. i bildene under ser dere normalt oppsett (slapp køye) og oppsettet jeg bruker (så stram køye som mulig). Jeg har den sånn fordi jeg ikke liker å sove i bananform. Køyen min er 3 meter lang og de flest køyemyggnett sies å være omtrent så lange. Det som derimot bekymrer meg er produktbildene og videodemonstrasjonene av slike nett, som kun viser køyene i «slapt» oppsett. så mitt spørsmål er; Har noen testet myggnett i stram hengekøye? Hvordan funket det? Eksempel på videodemonstrasjon som bekymrer meg: Siter
Hc.b Skrevet 25. februar 2021 Skrevet 25. februar 2021 For å begynne et sted. Hvilken hengekøye bruker du? Det beste er å henge køyen med en viss sag for å kunne ligge diagonalt i køyen. Da ligger man mye flatere og stabilt enn i en stram køye. Det er dessverre ikke alle køyer som er like gode og lette å ligge diagonalt i. Siter
TimoS Skrevet 17. mai 2021 Skrevet 17. mai 2021 Prøvde på min TTTM Orginal, med TTTM myggnett, det funket fint med helt stram køye. Måtte løsne litt i enden(e) og legge den innforbi taufeste, men ble tett nok. Det som ikke funket, var at duken la seg inntil køya. Det er inget system for å dra den ut, så ikke myggen stikker gjennom. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.