Shaug Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 Begge disse buksene er jo i den såkalte "71grader nord" kolleksjonen. Har hørt at det er et 71grader nord merke på disse buksene.. Og bare det er grunn nok til at jeg ikke kan kjøpe den.. pga jeg hater 71grader nord. Noen som har erfaring fra enten Stryn eller Rauland selebukser? Siter
Shaug Skrevet 24. november 2006 Forfatter Skrevet 24. november 2006 ingen som har noen av disse buksene og har noen erfaringer? Siter
Tommy og Tigern Skrevet 24. november 2006 Skrevet 24. november 2006 Har Isagaisa og Stranda, kjempefornøyd... Siter
Shaug Skrevet 25. november 2006 Forfatter Skrevet 25. november 2006 er det 71grader nord merke på den? det er viktig for meg at det ikke er det. Siter
Joachim Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 er det 71grader nord merke på den? det er viktig for meg at det ikke er det. He he, cute Siter
martin_meling Skrevet 26. november 2006 Skrevet 26. november 2006 Det er ikke 71'Nord merke på noen av bergans "vanlige" plagg... Dvs at det ikke er noe merke på noen av de nevnte plaggene... Siter
akasin Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Nei, stemmer det! Det er merket er nok forbeholdt deltakerne;) Har prøvd Rauland jakken en del i ordentlig dritt vær og er meget fornøyd:) Har ikke hatt mulighet til og testen jakken på/i snø enda, da det har vært dårlig med dette på østlandet i år desverre... Men ser ingen grunn til at den skulle skuffe under slike forhold heller. En annen ting som gjelder både Bergans og Norrøna er at de er gode på service hvis det mot formodning skulle være noe galt med plagget du har kjøpt, det verdsetter hvertfall jeg høyt!!! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.