Flalex86 Skrevet 6. februar 2021 Skrevet 6. februar 2021 Hei. Nokon som har råd til samankopling av barnepulk og barnepulk? Fjellpulken har eit beslag, men eg ser for meg at dette kan ordnast enklare/billigare? Nokon som har råd? Siter
svingen Skrevet 6. februar 2021 Skrevet 6. februar 2021 Kjøpte beslag men ble aldri brukt, skal innrømme att jeg ikke vet hvor jeg har den og om jeg har alle delene men kan få kjøpt den for 500? Holder til i oslo/nittedal Siter
Flalex86 Skrevet 7. februar 2021 Forfatter Skrevet 7. februar 2021 Dersom du Finn beslaget, så gi ein lyd. Eg bur i Bergen, så om du kan sende, så er eg interessert. Siter
svingen Skrevet 7. februar 2021 Skrevet 7. februar 2021 (endret) Da fant jeg alt sammen send adresse på melding så skal jeg få sent de til uka eneste du trenger er nagle pop maskin slik som de her kanskje https://www.biltema.no/verktoy/handverktoy/nagleverktoy/nagletang/nagletang-2000016803 følger med nagler hverfall Endret 7. februar 2021 av svingen 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.