Kiddus Skrevet 6. februar 2021 Skrevet 6. februar 2021 Hei. Er noen som har erfaring om produkter fra nortent? Tenker å kjøpe lavo 6 med ovn. Siter
Ellefjell Skrevet 28. juni 2023 Skrevet 28. juni 2023 Ønsker liv i denne tråden💪noen her som har erfaring med telt... Samlignet med andre norsk "produserte" telt (made in Asia) Siter
JoffeKofte Skrevet 5. mars Skrevet 5. mars Hei, sent svar. Jeg kjøpte Nortent sin lavvo 4, med innertelt, bunnduk og ovn. Jeg har brukt lavvoen med alle oppsett, med og uten ovn. Lavvoen fremstår som godt gjennomtenkt, med fokus på god gjennomlufting, og kvaliteten oppleves høy med første øyekast. Lavvoen er også så lett, at jeg har tatt den med på fjellturer, med god suksess. Dessverre leverer Nortent lavvoen uten tapede sømmer, og du er overlatt til deg selv med en stor tube silikon og pensel for å tette alle sømmene. Tuben som fulgte med var ikke nok til å tette alle sømmene, og jeg er nå på min fjerde tube med silikon, da jeg alltid oppdager en ny lekkasje fra en søm som allerede har vært tettet tidligere. Lavvoen har med andre ord, aldri vært vanntett, uansett hvor mye jeg har prøvd. Det toppet seg etter ei langhelg i Femunden med konstant regn, og en påfølgende miserabel tur. Nå er lavvoen pakket bort, for godt. Jeg ville ikke kjøpt lavvo fra Nortent igjen, med mindre det har skjedd endringer på disse sømmene. Noe som er synd, for resten av produktet er jeg svært fornøyd med. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.