Kiddus Skrevet 20. januar 2021 Skrevet 20. januar 2021 Hei. Tenk å kjøpe lyddemper til denne. Hvor er det best å kjøpe dette. Ser det finne forskjellige typer av disse, noen erfaringer? Synes det ser ut det blir bedre lydmessig og brenner finere. Noen erfaringer? Siter
Oksen Skrevet 20. januar 2021 Skrevet 20. januar 2021 https://i.materialise.com/en/shop/item/polardawg-2-for-optimus-polaris-optifuel 1 Siter
Hc.b Skrevet 20. januar 2021 Skrevet 20. januar 2021 Jeg bestilte akkurat en silencer fra QuietStove til min Polaris, men har ikke fått denne enda. Denne var rimeligst, så valgte denne fremfor PolarDawg. QuietStove vs PolarDawg - vet ikke om den ene er bedre enn den andre, ser begge for gode reviews. Siter
Oksen Skrevet 20. januar 2021 Skrevet 20. januar 2021 Kan ikke uttale meg om kvaliteten på de ulike modellene, men noen ting kan jeg legge til: Gary/BernieDawg er en super fyr som du får mye hjelp av om du tar kontakt. Han sier (uten å nevne navn) at en viss annen produsent kopierte hans design, og at han ikke synes det er særlig hyggelig at andre tar seg betalt for hans arbeid. BernieDawg er dyrere enn QuietStove, fordi den må importeres og det er dyr frakt. Quietstove er tilgjengelig på Finn.no fra tid til annen. Siter
Kiddus Skrevet 20. januar 2021 Forfatter Skrevet 20. januar 2021 Takker for svar, nå blir det stille i teltet🙂 Siter
Håkan S Skrevet 3. februar 2021 Skrevet 3. februar 2021 Detta är bästa lösningen andra kommer skapa problem har tillverkaren ej egna så ska du ej prova med pirat. 1 Siter
Dortase Skrevet 3. februar 2021 Skrevet 3. februar 2021 (endret) "NORWEGIANS!! Do not buy this product to heat tents" Hehe bra jeg kjøpte Quietstove istede 😂 Fra spøk til alvor så her jeg ikke hatt tid til å testet den engang på min MSR XGK EX Endret 3. februar 2021 av Dortase 1 Siter
bvihovde Skrevet 5. februar 2021 Skrevet 5. februar 2021 Kjøpte BernieDawg og er ikke helt fornøyd - synes det er altfor lett å provosere fram underburn. Synes heller ikke Gary/BernieDawg briljerte med prima kundekontakt når jeg forhørte meg om problemet... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.