AuroraS Skrevet 15. januar 2021 Skrevet 15. januar 2021 Hei, har 3 små barn tett i alder (eldste er 5) og de synes det er stor stas å gå på ski om vinteren. Selv om vi ikke går så langt går vi gjerne på fjellet i helgene. Er på utkikk etter en fjellduk eller vindsekk de kan sitte i når vi har pause. Er det best om de har en hver, eller finnes det et godt alternativ der alle 3 kan sitte sammen? Ser at Hilleberg har en vindsekk for 3 stk, men den er ikke isolert. Selv om ungene ikke er så frosne av seg ser jeg for meg at isolert hadde vært greiest. Noen som har tips? Siter
+TheSleepwalker Skrevet 15. januar 2021 Skrevet 15. januar 2021 Isolert fjellduk? Jerven, Helsport og Magasinet har mange ulike. Eventuelt 3 soveposer fra fretex? 1 Siter
+Nubben Skrevet 15. januar 2021 Skrevet 15. januar 2021 Vi har brukt en Helsport X-trem til våre tre (2, 4 og 6) De får plass til å sitte nedi, men overkroppen er utenfor. Det har fungert fint for oss, og de har vært fornøyde. Den svinger litt i pris, men har ligget til både 800,- og 999,- på XXL med ujevne mellomrom. Selve duken veier 1,5 kg og tar litt plass siden den er foret, men for oss har det vært verdt det å ha den med. 1 Siter
+Marius Engelsen Skrevet 15. januar 2021 Skrevet 15. januar 2021 Jeg må lage sånne til hele familien. De ble så populære: men for 3 personer kan man bruke sånne nødtelt. 1 Siter
AuroraS Skrevet 15. januar 2021 Forfatter Skrevet 15. januar 2021 Marius Engelsen skrev (26 minutter siden): Jeg må lage sånne til hele familien. De ble så populære: men for 3 personer kan man bruke sånne nødtelt. Et imponerende stykke arbeid! Hadde ikke tenkt på muligheten for å sy noe selv. Takk for tips, skal sjekke ut nødtelt. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.