Thor-Øyvind Ødegaard Skrevet 4. januar 2021 Skrevet 4. januar 2021 Har en primus multifuel jeg kjøpte for ca 10 år kanskje 15 år siden. Skal kjøpe repsett til denne og husker ikke hva for en modell dette er. Noen som greier å se det på dette bildet? Siter
Navigatøren Skrevet 4. januar 2021 Skrevet 4. januar 2021 Hvis det ikke gjemmer seg et forvarmingsrør inni flammen så er det vel en Omnifuel I. De hadde en lignende modell som het Himalaya men den hadde forvarmingsrør. Omnifuel II har dysene festet på beina. 2 Siter
Omnilite Skrevet 4. januar 2021 Pålogget Skrevet 4. januar 2021 Det er en tidlig utgave av Omnifuel. https://m.youtube.com/watch?v=AmHCdWtkm3s 1 Siter
+tesk Skrevet 2. februar 2021 Skrevet 2. februar 2021 Det kan se ut som du har lik min Primus Omnifuel 3289 Jeg bruker den med QuietStove og adapter i Trangia En nyttig videom om 3289 Jeg ville ikke fulgt hans anbefaling om smøring, men den viser godt hvordan den lar seg demontere Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.