Thomas Stiauren Skrevet 28. desember 2020 Skrevet 28. desember 2020 Hei. Planlegger en tur inn i dovrefjell, men er litt usikker på hvordan snøforholdene er der nå mtp. ski og pulk. Noen som har vær der inne som kan fortelle litt hvordan det står til akkurat nå? Takk. Siter
Fahaug Skrevet 28. desember 2020 Skrevet 28. desember 2020 Det er lite snø på Oppdalssiden, og mye vind gjør at det vil være avblåst og isete. På Grønnbakken har det imidlertid snødd godt siste døgn, og inn Stroplsjødalen er det fine forhold. Min påstand er at det er fint inntil Reinheim, også vil du møte på vanskeligere forhold over skaret mot Åmotsdalen. Siter
Thomas Stiauren Skrevet 28. desember 2020 Forfatter Skrevet 28. desember 2020 2 hours ago, Fahaug said: Det er lite snø på Oppdalssiden, og mye vind gjør at det vil være avblåst og isete. På Grønnbakken har det imidlertid snødd godt siste døgn, og inn Stroplsjødalen er det fine forhold. Min påstand er at det er fint inntil Reinheim, også vil du møte på vanskeligere forhold over skaret mot Åmotsdalen. Takk. Prøver meg, så får vi se hvordan det går over skaret mot åmotsdalen Siter
Fahaug Skrevet 29. desember 2020 Skrevet 29. desember 2020 God tur, gi gjerne en liten status etterpå hvordan forholdene er inni der. Siter
Thomas Stiauren Skrevet 2. januar 2021 Forfatter Skrevet 2. januar 2021 On 12/29/2020 at 3:00 PM, Fahaug said: God tur, gi gjerne en liten status etterpå hvordan forholdene er inni der. Forkjærligheten til skogen ble for stor, så da gikk turen til Femundsmarka istedenfor. Ellers takk for input. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.