Kjell Iver Skrevet 22. desember 2020 Skrevet 22. desember 2020 Morsom og litt spennende video fra en kryssing av Norge langs en rett linje. Det er 3 videoer på 30 minutter hver. Ide'en til konseptet er bra og det er mye å lære av filmingen til denne karen syns jeg personlig. Når det meste annet er gjort, så må man finne på noe nytt. 5 Siter
arbe Skrevet 25. desember 2020 Skrevet 25. desember 2020 Veldig se-bar serie! Nesten så man kan bli fristet til å foreta en light-tur med samme konsept. Vil kunne få se og oppleve naturen på en helt ny måte. Seansen med blautmyren var dryg å se på. Opplevde noe lignende en gang, en kompis vaset seg uti en skikkelig blaut svartmyr og satt bom fast. Jeg hadde av uforklarlige grunner ikke på klær, og kunne bistå med å få stakkaren opp. Moral: skal man krysse blautmyr bør klærne kastes! 1 Siter
+Bjellesau Skrevet 3. januar 2021 Skrevet 3. januar 2021 Ja, kanskje en microtur i rett linje kunne vært morsomt? Aker brygge til Frognerseteren? Siter
Lompa Skrevet 4. januar 2021 Skrevet 4. januar 2021 Bjellesau skrev (På 3.1.2021 den 17.54): Ja, kanskje en microtur i rett linje kunne vært morsomt? Aker brygge til Frognerseteren? Ekspander Jeg skal åpne verandadøra og kjøkkenvinduet, så slipper du å klatre over hele huset.. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.