Reitan Skrevet 9. desember 2020 Skrevet 9. desember 2020 Sommerferien 2021 planlegger jeg en tur alene med bikkja til Jotunheimen. Planen er å ta med telt og fiskestang og sette opp en Basecamp hvor jeg kan ta dagsturer til 2000+ topper. Fint hvis det kan være et fiskevann i nærheten av teltplassen. Jeg har ikke gått i Jotunheimen enda så setter veldig pris på å få råd om teltplass fra mer erfarne fjellfolk. Jeg kommer med bil fra Krisitansand og må uansett kjøre langt så hele Jotunheimen er aktuell. Siter
Ursus Skrevet 9. desember 2020 Skrevet 9. desember 2020 https://www.inatur.no/fiske/50f464dae4b0a76bd875d290/orretfiske-i-jotunheimen Det står endel gode tips på lenken til Inatur over. Jotunheimen er stort. Det kommer litt av på hvor du ønsker å reise. Det er også viktig å tenke på at isen går seint. Spesielt litt opp i høyden. Ikke uvanlig at det ligger is selv i midten av juli. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.