uteturen Skrevet 3. desember 2020 Del Skrevet 3. desember 2020 Har noen av dere brukt guide expedition i bc utgaven? Hvordan oppleves skoen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odin1 Skrevet 3. desember 2020 Del Skrevet 3. desember 2020 Jeg har brukt mine i en vinter. De er store i størrelsen, så jeg gikk ned en størrelse. Meget god sko å gå med og de er varme. Utrolig bra at innerfilten kan tas ut og legges i soveposen om natten. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
uteturen Skrevet 4. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2020 Odin1 skrev (14 timer siden): Jeg har brukt mine i en vinter. De er store i størrelsen, så jeg gikk ned en størrelse. Meget god sko å gå med og de er varme. Utrolig bra at innerfilten kan tas ut og legges i soveposen om natten. Så bra! Syns du de blir vel høye å gå med, eller er det greit ift det å gå langt rett frem? Ser for meg at de er stive og gode nedover. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odin1 Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 Jeg synes ikke de er for stive. Jeg har ikke hatt noen problemer med skoene på mine skiturer. Så egentlig for meg i starten at de bare skulle brukes på overnattingsturer, men de er blidt mine faste skisko. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.