+Bjellesau Skrevet 28. november 2020 Pålogget Skrevet 28. november 2020 Frank Sørensen skrev (På 28.11.2020 den 15.09): Jeg fikk tak i Vaude Space 3PL til en nette sum av 1500 i fjor. Video av den under. Er fremdeles under prøving. Men god takhøyde på de her altså👌 Ekspander 1500 må jo være et kupp. Var det på xxl? Og har du vært på tur med teltet? Kjøpte et Vaude invenio 3p for 3 år siden som har vært med meg overalt, så jeg har gode erfaringer med denne produsenten. 1 Siter
Gjest Skrevet 29. november 2020 Skrevet 29. november 2020 Ja har fått hatt det i bruk, men da vi oftest bruker lavvo savner jeg å få brukt det oftere. Teltet ble røsket med fra xxl når det skulle ryddes stort hos de i fjor. Ned fra 3500,- husker jeg rett. Vaude var for meg da ukjent. Stenger var solide, lett å sette, og telt oppsettet som også gjør det selvstående var deilig, og vindstabilt. Bare å plukke opp å flytte det til rett plass, og snu det opp ned for å fjerne rusk inni. 2 utganger, så jeg slipper å krype over fruen. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.