KS10 Skrevet 25. november 2020 Skrevet 25. november 2020 Hei. Vurderer å bytte ut min crispi stetind bc til fordel for Svalbard bc. Er i grunn veldig fornøyd med stetind, men er ute etter sko med integrert gamasje til turer i løssnø. I tillegg har jeg vel en tanke om at Svalbard kan være ørlite grann varmere? Hvilke erfaringer har dere gjort dere med Svalbard? Hvordan er nesten på denne skoen kontra stetind? Stetind er jo forholdsvis stabil, også i utforkjøringer. Viktig for meg at Svalbard også har mye av de samme kjøreegenskapene. Takk for svar! Siter
Tessatroll Skrevet 25. november 2020 Skrevet 25. november 2020 Mi oppleving: Svalbard er varmare, hakket meir krevjande å få snørt skikkeleg, like vridningsstive. Eg har båe par, kunne ikkje tenke meg å ha berre Svalbard. 1 1 Siter
KS10 Skrevet 25. november 2020 Forfatter Skrevet 25. november 2020 1 hour ago, Tessatroll said: Mi oppleving: Svalbard er varmare, hakket meir krevjande å få snørt skikkeleg, like vridningsstive. Eg har båe par, kunne ikkje tenke meg å ha berre Svalbard. Aha. Hvorfor har du begge parene? Når bruker du de ene framfor de andre? Siter
Tessatroll Skrevet 26. november 2020 Skrevet 26. november 2020 På alle turar der eg ikkje har behov for gamasjen/og eller ekstra varme, samt turar der eg vil ha best mogleg respons/kanting (Stetind sitt noko betre på foten). Altså brukar eg Stetind langt meir enn Svalbard. Daglegturane i utmarka, vårskiturane med mange høgdemeter, treningsturane med pulken full av vannkanner eller vedsekkar osv osv. Eg brukar Svalbard berre når eg har eit særskilt behov for den skoen, som for meg stort sett er på kalde pulkturar med litt varigheit. 1 Siter
KS10 Skrevet 14. januar 2021 Forfatter Skrevet 14. januar 2021 On 11/26/2020 at 8:57 AM, Tessatroll said: På alle turar der eg ikkje har behov for gamasjen/og eller ekstra varme, samt turar der eg vil ha best mogleg respons/kanting (Stetind sitt noko betre på foten). Altså brukar eg Stetind langt meir enn Svalbard. Daglegturane i utmarka, vårskiturane med mange høgdemeter, treningsturane med pulken full av vannkanner eller vedsekkar osv osv. Eg brukar Svalbard berre når eg har eit særskilt behov for den skoen, som for meg stort sett er på kalde pulkturar med litt varigheit. Plukker opp igjen denne. Hvor mye varmere vil du si Svalbard er? Er det en betydelig forskjell og er dette en sko som kan brukes over Grønland utifra dine erfaringer? Siter
Tessatroll Skrevet 14. januar 2021 Skrevet 14. januar 2021 KS10 skrev (50 minutter siden): Plukker opp igjen denne. Hvor mye varmere vil du si Svalbard er? Er det en betydelig forskjell og er dette en sko som kan brukes over Grønland utifra dine erfaringer? Ja eg har no i alle fall brukt den over Grønland, med relativt lite sokkar i, anna enn på dei absolutt kaldaste dagane. Siter
KS10 Skrevet 15. januar 2021 Forfatter Skrevet 15. januar 2021 8 hours ago, Tessatroll said: Ja eg har no i alle fall brukt den over Grønland, med relativt lite sokkar i, anna enn på dei absolutt kaldaste dagane. Aha. Og hva lå temperaturen på med lite sokker, og de kaldeste dagene? 😃 Siter
Tessatroll Skrevet 15. januar 2021 Skrevet 15. januar 2021 Mellom 25 og 30 minus dagtemp og ymse grader av kuling frå nord. Då hadde eg på to par sokkar og dampsperre. Elles brukte eg eit par sokkar og dampsperre. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.