runquest Skrevet 20. november 2020 Skrevet 20. november 2020 Hei. Hvilken av disse velger jeg? Overnatting i telt i Vesterålen (blir ikke så kaldt fryktelig kaldt ved kysten, men kanskje kjekt om den kan brukes lengre inn i landet). Er opptatt av volum, så jeg får den ned i en kanskje for liten sekk.. Mountain Equipment Glacier 1000 -19°C Rab Expedition 1000 -30°C Mountain Hardwear Phantom -18°C Marmot Lithium -20,9°C Therm-a-rest Oberon -18°C Helsport Rago Ultralight Winter -17°C Andre? Siter
Oksen Skrevet 20. november 2020 Skrevet 20. november 2020 Cumulus teneqa 850 (evt. 1000). Bestilles fra Polen, så du må legge til ca. en tusing i mva. Varme, lette og pakker lite. Forholdsvis billige også. Siter
runquest Skrevet 20. november 2020 Forfatter Skrevet 20. november 2020 Oksen skrev (På 20.11.2020 den 15.29): Cumulus teneqa 850 (evt. 1000). Bestilles fra Polen, så du må legge til ca. en tusing i mva. Varme, lette og pakker lite. Forholdsvis billige også. Ekspander Har sett navnet på forumet, men ikke spesifikk pose. Hva er leveringstid, og hvordan sammenliknes de mot de jeg lister om prisen er den samme? Siter
Oksen Skrevet 20. november 2020 Skrevet 20. november 2020 Jeg har ikke bestilt der i fra selv, men skulle jeg kjøpt ny i dag hadde det blitt cumulus. Det finnes en video av teneqa 850 på YouTube (backpackinglight). Kvalitetsmessig går de for å være helt i toppen, men til en langt lavere pris. Hvis du ser litt på siden demmes ser du at de bruker beste dunkvalitet, og at de benytter kammerkonstruksjoner som skal forhindre kuldebroer. Til tilsvarende pris føler jeg de kjente merkevarene tar seg litt for godt betalt for kjipere design. Siter
runquest Skrevet 22. november 2020 Forfatter Skrevet 22. november 2020 Bestilte en Mammut Protect Down og en Therm-a-Rest Oberon så får jeg bare se. Slet litt med å finne side å bestille Cumulus fra som hadde Tenequa på lager. Jeg får teste de jeg får, med mindre det dukker opp et bedre tilbud på black friday som kan rettferdiggjøre retur 🤷♀️ Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.