tklami Skrevet 3. november 2020 Skrevet 3. november 2020 Syns det er en super sko som funker bra på det meste av underlag De er relativt stive i sålen, så om du vil ha en litt mykere såle så ville jeg sett etter noe annet. Men for min del så bruker jeg dem på alt fra nærturer i skogen til høyfjellet på langturer Siter
Daktari Skrevet 4. november 2020 Skrevet 4. november 2020 Supre sko. Mitt eneste ankepunkt er at det samler seg så hissig mye lyng ol. på vristen/ bak skolissene. Det blir en ekstra liten operasjon å sette de i stand igjen etter turer Siter
Fenrisfrøya Skrevet 4. november 2020 Skrevet 4. november 2020 Jeg bruker Briksdal og Crispi Skarven, til allt, året rundt! Veldig fornøyd. Siter
mario55 Skrevet 4. november 2020 Forfatter Skrevet 4. november 2020 Hadde Skarven tidligere, valgte Briksdal nå. Kjenner du forskjell på disse? Siter
Fenrisfrøya Skrevet 4. november 2020 Skrevet 4. november 2020 mario55 skrev (4 minutter siden): Hadde Skarven tidligere, valgte Briksdal nå. Kjenner du forskjell på disse? Jeg kjenner en ytterst liten forskjell. Briksdal har en litt mykere frontleppe, men jeg klarer ikke å ha en klar favoritt av disse to modellene. Jeg bytter på, utrolig fornøyd med disse støvlene. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.