Tubb Skrevet 23. oktober 2020 Skrevet 23. oktober 2020 Hva heter denne lavoen? Har lenge vært på utkikk et en lavo med rette vegger, vindu, forsterkede stormmatter, mye bardunfester, og hull for ovnsrør. Dette uten å helt finne noe som passet mine ønsker. MEN så snublet jeg tilfeldigvis over dette bildet en avisartikkel uten at jeg klarte å finne det igjen hos være store friluftslivbutikker. Denne må være meant to be 😍 😄 Siter
Torjus Flækøy Skrevet 23. oktober 2020 Skrevet 23. oktober 2020 Kan det være denne da? https://www.arcticlavvo.no/produkt/65373367/venor-gamme-4-6-komplett-pakke-farge-gronn-innvendig-skjort-dobbel-glidelasdor-vindu-kl-5-og-12-ventil-kl-11-ovn-midten-stenger-24-plugger-og-12-barduner 2 Siter
Tubb Skrevet 23. oktober 2020 Forfatter Skrevet 23. oktober 2020 Det var den! Jeg jublet først høyt over at du hjalp meg til å finne den.. men sekunder etterpå landet jeg ganske fort 🤑😄 Vi får se hva det blir til. Takk for hjelpen! Siter
Torjus Flækøy Skrevet 23. oktober 2020 Skrevet 23. oktober 2020 Bare hyggelig, kom tilfeldigvis over den på instagram i dag, hoppa nesten i taket selv, av både vekt og pris...😅 Siter
Aleksander Jacobsen Skrevet 23. oktober 2020 Skrevet 23. oktober 2020 Under tusenlappen pr kilo må da være overkommelig😄 1 2 Siter
Tubb Skrevet 23. oktober 2020 Forfatter Skrevet 23. oktober 2020 Jeg klarte å konfigurere det til å koste nesten 60000,- https://naturmagasinet.no/produkt/venor-gamme/ Uansett virker det som et innovativt kvalitetsprodukt! Får håpe prisene blir rimeligere med tiden, Har noen har tips til et lignende, men rimeligere alternativ? Siter
Oksen Skrevet 25. oktober 2020 Skrevet 25. oktober 2020 Har kjenninger som sverger til venor gamme til vinterbruk på Finnmarksvidda. Der enstangs lavvoer knekker stangen skal disse ut i fra det jeg har hørt stå fjellstøtt. Har sett de på finn inni mellom til ganske kraftige avslag. Kan være verdt å følge med Siter
Lavvosolberg Skrevet 30. oktober 2020 Skrevet 30. oktober 2020 Du burde sjekke ut Reisagammen. Lagtelt med høye vegger, billigere enn Venorgammen. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.