Da9 Skrevet 21. oktober 2020 Skrevet 21. oktober 2020 Etter å ha lett på nett og søkt på dette forumet og bare funnet gamle linker som ikke virker, kan noen si meg hvor jeg kan kjøpe repsett til hiker +? Oppdaget i går at det lekker parafin fra der man justerer flamen Siter
Bjørnar Mo Skrevet 21. oktober 2020 Skrevet 21. oktober 2020 Er det de blå o-ringene på spindelen og er de de samme som på nova er innerdiameter 3 mm og tykkelse 1,6 mm, ca. Siter
Da9 Skrevet 21. oktober 2020 Forfatter Skrevet 21. oktober 2020 Er sikkert en oring ja. Takk for svar skal sjekke ut om det er det samme 👍 Siter
borgern Skrevet 21. oktober 2020 Skrevet 21. oktober 2020 Hiker +, den med grønn tank. Er vel samme repkit som Nova. Outnorth pleier ha. Den fungerer best på bensin, men det vet dukanskje fra før. Siter
Da9 Skrevet 22. oktober 2020 Forfatter Skrevet 22. oktober 2020 Ja den med grønn tank. Har hørt den fungerer bra med bensin men ikke prøvd det så jeg får gjøre et forsøk med det etter hvert Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.