peik Skrevet 15. oktober 2020 Skrevet 15. oktober 2020 Jeg har bestilt et telt fra bikester.com, men får etter to uker og etter å ha klaget på manglende leveranse 3 ganger beskjed om at varen har blitt returnert ved en feil, og at jeg har blitt refundert. Jeg har derimot ikke mottat noen refusjon ennå ... Noen erfaringer med dette nettstedet? https://www.bikester.no/ Siter
Arcticpeak Skrevet 15. oktober 2020 Skrevet 15. oktober 2020 Jeg har god erfaring med Bikester. Jeg fikk blant annet en sykkelpumpe med feil, som jeg returnerte og etter ett par uker kom det penger inn på konto. Siter
Bjørn J Skrevet 15. oktober 2020 Skrevet 15. oktober 2020 Jeg har handlet flere ganger hos Bikester i høst, helt uproblematisk. Lynrask levering. Men jeg har aldri hatt behov for reklamasjon eller retur, og det er jo da man oppdager hvor seriøst butikken tar kundene sine. Siter
+zimwalker Skrevet 15. oktober 2020 Skrevet 15. oktober 2020 Bikester.no og Addnature.no har samme eier, som Terka viser til. De linker da også til hverandre (nederst - i "bunnteksten" - på sidene). Har handlet en del hos begge, helt problemfritt. Hatt returer hos begge også. Ingen problemer der heller, skjønt de er ikke akkurat raske. Ellers så ordnes vel betalingen via Klarna hos begge, og de kan bistå dersom man trenger å etterlyse refunderingen. Siter
+Krankman Skrevet 16. oktober 2020 Skrevet 16. oktober 2020 Bare gode erfaringer med bikester.no (og addnature) hos meg. Siter
REs Skrevet 16. oktober 2020 Skrevet 16. oktober 2020 Jeg kjøper en del sykkeldeler fra beikster.no og det har aldri vert problemer, verken med levering eller retur. Mange nettbutikker selger varer de ikke har på lager, men som sendes fra Kina eller et annet sted ute i den store verden. Dette har jeg aldri opplevd hos beikster.no Pengene kommer i retur, men det kan ta noen dager. Siter
peik Skrevet 19. oktober 2020 Forfatter Skrevet 19. oktober 2020 Refusjon er mottatt nå og teltet kjøpt hos sportsnett.no i stedet. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.