Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

I disse koronatider  har vi turfolk handlet mer i nettbutikker enn noen gang. Jeg er en av de som handler mye og ofte på nett,og i den forbindelse har jeg forskjellige erfaringer. Min erfaring er at de fleste nettbutikker er meget seriøse, men det finnes dessverre noen svært useriøse aktører som det burde advares mot. Jeg tenkte vi i denne tråden kunne utvekslet erfaringer med de forskjellige nettbutikkene.

Jeg ønsker å advare alle mot nettbutikken Jaktfall. En useriøs aktør, men det er veldig lett å gjennomføre selve handelen på nett. Du får tilsendt det du har kjøpt rimelig raskt, MEN skal du bytte noe starter MARERITTET. FØR du returnerer noe må du få en bekreftelse på en svarmail, og det tar ukesvis før han svarer på mail, HVIS de i det hele tatt svarer. De er ikke å treffe på telefon, selv om de oppgir telefonnummer i butikken. Etter å ha lest igjennom Jaktfalls krav/reglement til din eventuelle omtale av kjøpte produkter i butikken, blir man litt brydd. Det er nemlig ikke "lov å omtale Jaktfall negativt på noen som helst måte " i din omtale mm. Du er forhindret av Jaktfalls eget reglement for at du skal dele din erfaring med handelen, om den er negativ. En lignende erfaring, som det jeg har erfart, ble delt på kammeret.no for noen år tilbake, og vedkommende trådstarter ble dessverre hetset i tråden etter dette. En av de som tok dette svært ille opp, skulle vise seg å være sponset med dyre kikkerter av nettopp Jaktfall. Absurd?  Jeg håper ikke noe sånt skjer i dette forum , jeg ønsker bare å dele min erfaring slik at andre ikke går i samme fella/problem. Hvis noen har gode råd om hva man skal gjøre for å få tilbake sine penger og få returnert varen, kom gjerne med forslag. Det er ikke spesielt lett, ettersom man ikke kommer i dialog med nettbutikken Jaktfall. Uten dialog blir allt håpløst.

 

 

Hekta på tur,Helsport, Arcetryx,Sportsnett, Fjellsport, XXL, Outnorth, Addnature og flere andre nettbutikker har jeg derimot meget gode erfaringer med. De svarer på telefon, mail og ett eventuelt returbytte har fungert knirkefritt.

Det bør være en selvfølge at vi forbrukere kan være trygge ved handel på nett, enten det er retur av varer som har feil størrelse, eller varer som ikke virker. 

 

 

Annonse
Skrevet

Har aldri hatt vesentlige problemer med netthandel, hvertfall ikke her til lands. Men det er en del råd å finne hos Forbrukerrådet (https://www.forbrukerradet.no/klageguide/). Kort sagt, klag skriftlig med svarfrist (FR har maler), klag så til FR on du ikke får svar.

  • Liker 1
Skrevet
  Fenrisfrøya skrev (På 12.10.2020 den 17.22):

Etter å ha lest igjennom Jaktfalls krav/reglement til din eventuelle omtale av kjøpte produkter i butikken, blir man litt brydd. Det er nemlig ikke "lov å omtale Jaktfall negativt på noen som helst måte " i din omtale mm. Du er forhindret av Jaktfalls eget reglement for at du skal dele din erfaring med handelen, om den er negativ.

Ekspander  

Dette antar jeg gjelder anmeldelser som publiseres på egen nettside. Hva du skriver om dem på andre nettsider er jo opp til deg, og de kan ikke nekte deg å gjøre det heller, uansett hva de skriver i reglementet sitt. Man kan avtale mange ting, men en del ting kan en ikke avtale seg bort fra.

  • Liker 1
Skrevet
  ArveS skrev (På 12.10.2020 den 17.40):

Dette antar jeg gjelder anmeldelser som publiseres på egen nettside. Hva du skriver om dem på andre nettsider er jo opp til deg, og de kan ikke nekte deg å gjøre det heller, uansett hva de skriver i reglementet sitt. Man kan avtale mange ting, men en del ting kan en ikke avtale seg bort fra.

Ekspander  

Dette er nok tilfelle, som du skriver, men det er ikke helt vanlig praksis, eller er det det?

Skrevet (endret)

Jeg har veldig lite til overs for tråder som dette da det er veldig lett for folk med forskjellige motiver å omtale nettsteder negativt uten at disse har mulighet til å svare for seg.

På et forum jeg drev en tid tilbake var det flere som forsøkte seg på "negative tilbakemeldinger" på to nettsteder de skulle ha fått dårlig service. Via litt enkle søk med forumets "baksideverktøy" var det ikke vanskelig å finne ut at bak de to brukernavnene var 2 stykker som var sponset/team-medlemmer hos en konkurrent. 

Ber admin og moderatorer tenke seg grundig om før tråden drar for langt av gårde...

(Nei, jeg har ingen forbindelser til Jaktfall ;-) )

 

Endret av Espen Ørud
  • Liker 5
  • Takk 2
Skrevet

Jeg har brukt Jaktfall siden 2012. Super service også på garantibehandlinger. Samme opplevelse har mine kompiser. Ingen tilknytning til sjappa. Og enig med Espen. 

Skrevet
  Espen Ørud skrev (På 12.10.2020 den 20.37):

Jeg har veldig lite til overs for tråder som dette da det er veldig lett for folk med forskjellige motiver å omtale nettsteder negativt uten at disse har mulighet til å svarer for seg.

På et forum jeg drev en tid tilbake var det flere som forsøkte seg på "negative tilbakemeldinger" på to nettsteder de skulle ha fått dårlig service. Vi litt enkle søk med forumets "baksideverktøy" var det ikke vanskelig å finne ut at bak de to brukernavnene var 2 stykker som var sponset/teammedlemmer hos en konkurrent. 

Ber admin og moderatorer tenke seg grundig om før tråden drar for langt av gårde...

(Nei, jeg har ingen forbindelser til Jaktfall ;-) )

 

Ekspander  

Jeg spurte Moderator på PM om det var greit med en slik tråd, FØR den ble startet. Jeg er enig med deg Espen, men samtidig er det ett viktig emne.

Skrevet

Enig med @Espen Ørud

Jeg har bestilt fra Jaktfall en gang. Fikk telefon kort tid etter bestilling, at lagersystemet desverre viste feil. Fikk valg mellom annen vare, eller penger tilbake. Min erfaring er at butikken opptrer ryddig og seriøst. Alle kan så klart gjøre feil, men det er måten man rydder opp på, som etter min mening avgjør kvaliteten på butikken. 

Skrevet
  Espen Ørud skrev (På 12.10.2020 den 20.37):

Jeg har veldig lite til overs for tråder som dette da det er veldig lett for folk med forskjellige motiver å omtale nettsteder negativt uten at disse har mulighet til å svare for seg.

Ekspander  

Jeg er ikke ubetinget enig i dette. Som du ser av denne tråden kommer andre til med andre erfaringer. Det hjelper sikkert også trådstarter som skjønner at han kanskje bare var uheldig akkurat denne ene gangen (i dette tilfellet). Hvis mange forskjellige mennesker kommer med dårlige erfaringer synes jeg det er bra å få det fram.

Etter min mening kunne trådstarter kanskje ha vært litt mer spørrende om det er andre med samme erfaring i stedet for å konstatere at denne butiikken må man ligge unna.

;-)

Skrevet (endret)

Jeg har lagt igjen en del tusen hos jaktfall, uten at jeg har hatt noe å utsette på noen av handlene. Men nå er det jo en gang slik at det er når en handel går skeis at man har det, og det vil jeg tro kan skje med de fleste nettbutikkene. Det har i hvert fall skjedd med en del av mine andre handler, fra flere av butikkene som du trekker frem som butikker du har hatt gode erfaringer med.

Tror vi bare må akseptere at slik er det noen ganger, og med litt tålmodighet, så løser det seg som regel alltid til slutt. Er enig med Espen i at det er litt urimelig med slike tråder der nettbutikker skal henges ut av misfornøyde kunder, siden dette alltid blir en ensidig fremstilling der kunden alltid har alt rett og butikken alltid gjør alt feil. Dette gir sjelden  et helt riktig bilde av virkeligheten. Men som Skogens Stønn nevner, så kan det ha noe for seg hvis andre deler sine erfaringer, slik at man får en mer nyansert vurdering..

Og siden Jaktfall blir trukket frem, så kan jeg legge til at jeg aldri har hatt problemer med verken kommunikasjon eller levering av produkt fra dem, og at de for meg fremstår som en seriøs aktør på det norske netthandelmarkedet.

For ordens skyld... Jeg har ikke noen tilknytning til jaktfall eller noen andre aktører som driver med salg av friluft eller jaktutstyr...

Endret av Erlend Gudvangen Bjørkeng
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg har bare gode erfaringer med Jaktfall. Jeg fikk kjappe svar når jeg ønsket å benytte angrerett der på en bestilling. 

(ingen koblinger til noen nettbutikker ;) )

Endret av hmhelland
skriveleif
Skrevet (endret)
  norexp skrev (På 13.10.2020 den 6.47):

Alle kan så klart gjøre feil, men det er måten man rydder opp på, som etter min mening avgjør kvaliteten på butikken. 

Ekspander  

I så fall må Fjellsport.no være verdens beste butikk! 

Dette dreide seg riktignok om en reklamasjon jeg hadde for noen uker siden, men jeg reklamerte på en Helinox stol da sømmen på hempen som fester stoffet til rammen var i stykker. Det hadde gått en stund siden jeg kjøpte stolen uten at jeg hadde oppdaget det siden jeg har kjøpt 4 stoler og denne stolen hadde ikke blitt brukt mer en 1-2 ganger siden den var kjøpt. Var forberedt på at dette var noe jeg måtte "krangle på" men når jeg kontaktet dem, så sendte de bare en ny stol uten noe spørsmål, og sa at jeg kunne sende den ødelagte stolen tilbake når jeg hadde fått den nye.

Nå hører det med til historien at jeg har hatt noen opplevelser med butikken som ikke har vært like rosenrøde også, men alt i alt synes jeg det er innenfor hva en skal kunne forvente. Noen ganger går ting ikke helt som man forventet, og så lenge de opptrer ryddig, så aksepterer jeg at slik er det noen ganger, og vil fortsette å handle hos dem...

Endret av Erlend Gudvangen Bjørkeng
  • Liker 1
Skrevet
  Skogens Stønn skrev (På 13.10.2020 den 6.58):

Jeg er ikke ubetinget enig i dette. Som du ser av denne tråden kommer andre til med andre erfaringer. Det hjelper sikkert også trådstarter som skjønner at han kanskje bare var uheldig akkurat denne ene gangen (i dette tilfellet). Hvis mange forskjellige mennesker kommer med dårlige erfaringer synes jeg det er bra å få det fram.

Etter min mening kunne trådstarter kanskje ha vært litt mer spørrende om det er andre med samme erfaring i stedet for å konstatere at denne butiikken må man ligge unna.

;-)

Ekspander  

Vi er ikke her for å være enige, så forskjellige innfallsvinkler er alltid nyttig. 

Grunnen til mitt ganske bastante standpunkt her er at en negativ omtale fester seg veldig lett i bakhodet og fort ubevisst gjør at man er skeptisk ved neste handel og kanskje også handler et annet sted. Det skal dermed ganske små såkorn til før negativiteten spirer. Selv om andre forsøker balansere det. Dermed er det veldig fort gjort å skade et omdømme uavhengig av om man gjør det bevisst eller ubevisst.

Forskning viser at det gjerne skal 7 positive tilbakemeldinger til for å veie opp for en negativ. Såpass mye mer veier en negativ tilbakemelding. Det er noe å tenke på i flere sammenhenger for de fleste. F.eks om hvordan man gir tilbakemeldinger til kolleager osv...

  • Liker 1
Skrevet (endret)
  Espen Ørud skrev (På 13.10.2020 den 7.29):

negativ omtale fester seg veldig lett i bakhodet og fort ubevisst gjør at man er skeptisk ved neste handel

Ekspander  

Jeg er nok litt mer kritisk til hva jeg leser enn som så.

 

  Espen Ørud skrev (På 13.10.2020 den 7.29):

Forskning viser at det gjerne skal 7 positive tilbakemeldinger til for å veie opp for en negativ.

Ekspander  

Nja, her ville jeg nok sett mer nøyaktig på hva "forskningen sier" før jeg tar det for "god fisk". Ofte tolkes forskningsresultater alt for vidt i forhold til hva de egentlig viser.

 

  Espen Ørud skrev (På 13.10.2020 den 7.29):

Selv om andre forsøker balansere det. Dermed er det veldig fort gjort å skade et omdømme uavhengig av om man gjør det bevisst eller ubevisst.

Ekspander  

Det er også en annen part her som kan bli skadelidende, den som handler. Jeg tror personlig det er adskillig flere av dem enn det er av nettbutikker som feilaktig har fått omdømmet ødelagt. Faktisk vet jeg ikke om en eneste seriøs butikk som har fått ødelagt omdømmet sitt uberettiget, men du har kanskje et eksempel?

 

  Espen Ørud skrev (På 13.10.2020 den 7.29):

Vi er ikke her for å være enige, så forskjellige innfallsvinkler er alltid nyttig.

Ekspander  

Her er vi nok helt enige 😁

;-)

Endret av Skogens Stønn
skriveleif
Skrevet
  Fenrisfrøya skrev (På 12.10.2020 den 17.22):

Etter å ha lest igjennom Jaktfalls krav/reglement til din eventuelle omtale av kjøpte produkter i butikken, blir man litt brydd. Det er nemlig ikke "lov å omtale Jaktfall negativt på noen som helst måte " i din omtale mm. Du er forhindret av Jaktfalls eget reglement for at du skal dele din erfaring med handelen, om den er negativ.

Ekspander  

Sliter litt med å finne dette utsagnet på siden dems, hvor finner man dette?
Det hadde vært fint med referanser til hvor dette står skrevet når man siterer slikt.

Jeg finner kun dette når det gjelder omtaler:

"VI ØNSKER Å HØRE FRA DEG!
Vi liker å lese hva dere skriver! Deres ærlige tilbakemeldinger hjelper våre kunder å finne de produktene som best passer deres behov - og hjelper oss å forbedre vårt vareutvalg, og gjøre best mulige avgjørelser. Besøk hvilken som helst produktside og klikk "produktanmeldelser"-fanen for å legge igjen en anmeldelse på et produkt du eier! Takk for at du handler hos Jaktfall!"

https://jaktfall.no/web/kat/78

 

Og skal man legge inn en produktanmeldelse, så er det dette man blir opplyst om:

"Retningslinjer for produktanmeldelser:

Hva skal en produktanmeldelse inneholde?
- Din egen erfaring med fokus på det aktuelle produktet.

Vennligst ikke inkluder:
- Erfaringer som ikke er produkt-spesifikke.
- Erfaringer i forbindelse med support eller retur av det aktuelle produktet.
- Spørsmål om produktet eller spørsmål til andre som har skrevet en anmeldelse. Dette er ikke et forum.
- Linker, priser, tilgjengelighet eller annen tidsavhengig informasjon.
- Referanser til konkurrenter
- Støtende/ufin ordbruk.

Du må ha kjøpt varen for å skrive en anmeldelse.

Kjøpt et produkt du er misfornøyd med?
Kontakt oss for en løsning, FØR du legger inn en produktanmeldelse.
Admin forbeholder seg retten til å akseptere, avslå eller fjerne enhver produktanmeldelse som ikke er i tråd med disse retningslinjene.
Admin forbeholder seg retten til å publisere anmeldelser i for eksempel annonsering."

  • 4 uker senere...
Skrevet
  Kristian J. Vabø skrev (På 13.10.2020 den 7.54):

Sliter litt med å finne dette utsagnet på siden dems, hvor finner man dette?
Det hadde vært fint med referanser til hvor dette står skrevet når man siterer slikt.

Jeg finner kun dette når det gjelder omtaler:

"VI ØNSKER Å HØRE FRA DEG!
Vi liker å lese hva dere skriver! Deres ærlige tilbakemeldinger hjelper våre kunder å finne de produktene som best passer deres behov - og hjelper oss å forbedre vårt vareutvalg, og gjøre best mulige avgjørelser. Besøk hvilken som helst produktside og klikk "produktanmeldelser"-fanen for å legge igjen en anmeldelse på et produkt du eier! Takk for at du handler hos Jaktfall!"

https://jaktfall.no/web/kat/78

 

Og skal man legge inn en produktanmeldelse, så er det dette man blir opplyst om:

"Retningslinjer for produktanmeldelser:

Hva skal en produktanmeldelse inneholde?
- Din egen erfaring med fokus på det aktuelle produktet.

Vennligst ikke inkluder:
- Erfaringer som ikke er produkt-spesifikke.
- Erfaringer i forbindelse med support eller retur av det aktuelle produktet.
- Spørsmål om produktet eller spørsmål til andre som har skrevet en anmeldelse. Dette er ikke et forum.
- Linker, priser, tilgjengelighet eller annen tidsavhengig informasjon.
- Referanser til konkurrenter
- Støtende/ufin ordbruk.

Du må ha kjøpt varen for å skrive en anmeldelse.

Kjøpt et produkt du er misfornøyd med?
Kontakt oss for en løsning, FØR du legger inn en produktanmeldelse.
Admin forbeholder seg retten til å akseptere, avslå eller fjerne enhver produktanmeldelse som ikke er i tråd med disse retningslinjene.
Admin forbeholder seg retten til å publisere anmeldelser i for eksempel annonsering."

Ekspander  

Flott at de spesifiserer dette. Lite er mer irriterende enn folk som legger igjen anmeldelser av produkter basert på hvor fort eller sakte de fikk varen, eller ting osm har med butikken å gjøre. Når jeg ser på et produkt er jeg nysgjerrig på erfaringer med varen, ikke de som selger den. 

Skrevet
  Olamann skrev (På 6.11.2020 den 21.34):

Flott at de spesifiserer dette. Lite er mer irriterende enn folk som legger igjen anmeldelser av produkter basert på hvor fort eller sakte de fikk varen, eller ting osm har med butikken å gjøre. Når jeg ser på et produkt er jeg nysgjerrig på erfaringer med varen, ikke de som selger den. 

Ekspander  

Litt sånn som den eneste omtalen av Reinsfjell Trek 3 hos Fjellsport:

"Ikke fornøyd

Teltet er fint, men jeg så at det var feil telt for meg! Burdet kjøpt Reinsfjell 2 PRO. Dette blir nok liggende på lofte. Bortkastet penger :-(. Synd jeg ikke returnerte dette og la litt mere penger i et dyrere telt. Nå på jakt i bruktmarkedet etter Reinsfjell PRO!"

Én stjerne, jadda...

  • Liker 2
  • Hehe 1
Skrevet
  Blindgjenger skrev (På 7.11.2020 den 19.23):

Litt sånn som den eneste omtalen av Reinsfjell Trek 3 hos Fjellsport:

"Ikke fornøyd

Teltet er fint, men jeg så at det var feil telt for meg! Burdet kjøpt Reinsfjell 2 PRO. Dette blir nok liggende på lofte. Bortkastet penger :-(. Synd jeg ikke returnerte dette og la litt mere penger i et dyrere telt. Nå på jakt i bruktmarkedet etter Reinsfjell PRO!"

Én stjerne, jadda...

Ekspander  

Tenkte mer på "Fikk varen kjapt" - 5 stjerner. Men de der er også helt krise, ja 😂

Skrevet
  Olamann skrev (På 8.11.2020 den 10.49):

Tenkte mer på "Fikk varen kjapt" - 5 stjerner. Men de der er også helt krise, ja 😂

Ekspander  

Her er en fin jeg så på Jula:
"Jeg mottok varen for et par dager siden, men har ikke fått sett på den ennå, så jeg gir den 3 stjerner".
Hva er det som får folk til å skrive slikt vås?

  • Liker 2
  • Hehe 5
  • 2 uker senere...
  • 3 år senere...
Skrevet

Til trådstarter Fenrisfrøya.

Jeg fant dette forumet helt tilfeldig, men kjenner meg ikke igjen i hvordan du omtaler oss.

Om du ikke fikk tak i oss på telefon, (vi pleier å ringe opp ubesvarte.) sendte du sms og ba oss om å ringe deg opp igjen? (Det er vanlig mobil med sms mottak også.) 48483870.

Kan du oppgi fullt navn istedenfor bare ditt alias, så jeg kan gå igjennom all mail og se hva dette dreier seg om?

Forbudt å omtale Jaktfall negativt?

Slettes ikke, det er det da ingen som kan bestemme, det er derfor det bla. finnes Google Review og Trustpilot.

Hvor står det skrevet?

Mvh Bjørnar Nestangen.

Innehaver av Jaktfall AS.

Skrevet (endret)

@Jaktfall

Jeg har handlet mye hos dere. Spesielt mye kostbar optikk, men har også dårlig erfaring. Det aller, aller meste har vært veldig positivt da alt av varer har vært som det skal og av god kvalitet. Pakkene har også blitt sendt raskt, og handel smertefritt.

Men ikke så når man ønsker å returnere vare. Jeg kjøpte optikk som jeg senere angret. Jeg tok kontakt ganske umiddelbart etter at jeg mottok den, og ba om å returnere den.
Fikk aldri noen gang svar fra dere. Sendte et par purringer, men dere bare overså meg totalt.
Snakker her altså ikke om reklamasjon, men bare ren retur.

Etter dette har jeg aldri handlet hos dere igjen, men heller valgt noen av deres konkurrenter som Jakt & Friluft, XXL etc.

Tar lang tid å bygge et god kundeforhold, men veldig raskt å ødelegge det.

PS! Men kred til dere for at dere oppretter en konto her under reelt navn og forsøke å gjøre noe med sakene.

Endret av GrendelRaptor8
Skrevet

Du må gjerne sende meg en epost, post@jaktfall.no så jeg uansett kan se hva som gikk galt den gangen, vi har hele tiden fokus på å forbedre oss.

(Og som nevnt ovenfor, en sms på vår jobbmobil blir fulgt opp, den kan ikke havne i spam blandt annet.)

mvh Bjørnar.

Skrevet
  Jaktfall skrev (På 12.7.2024 den 7.24):

Du må gjerne sende meg en epost, post@jaktfall.no så jeg uansett kan se hva som gikk galt den gangen, vi har hele tiden fokus på å forbedre oss.

(Og som nevnt ovenfor, en sms på vår jobbmobil blir fulgt opp, den kan ikke havne i spam blandt annet.)

mvh Bjørnar.

Ekspander  

Og angrefrist/retur er lovpålagt, du kunne bare sendt retur, og et par setninger med spørsmål om hvorfor ikke mail hadde blitt besvart. 

(Det hadde jeg gjort.)

Mvh Bjørnar.

Skrevet
  Fenrisfrøya skrev (På 12.10.2020 den 17.22):

I disse koronatider  har vi turfolk handlet mer i nettbutikker enn noen gang. Jeg er en av de som handler mye og ofte på nett,og i den forbindelse har jeg forskjellige erfaringer. Min erfaring er at de fleste nettbutikker er meget seriøse, men det finnes dessverre noen svært useriøse aktører som det burde advares mot. Jeg tenkte vi i denne tråden kunne utvekslet erfaringer med de forskjellige nettbutikkene.

Jeg ønsker å advare alle mot nettbutikken Jaktfall. En useriøs aktør, men det er veldig lett å gjennomføre selve handelen på nett. Du får tilsendt det du har kjøpt rimelig raskt, MEN skal du bytte noe starter MARERITTET. FØR du returnerer noe må du få en bekreftelse på en svarmail, og det tar ukesvis før han svarer på mail, HVIS de i det hele tatt svarer. De er ikke å treffe på telefon, selv om de oppgir telefonnummer i butikken. Etter å ha lest igjennom Jaktfalls krav/reglement til din eventuelle omtale av kjøpte produkter i butikken, blir man litt brydd. Det er nemlig ikke "lov å omtale Jaktfall negativt på noen som helst måte " i din omtale mm. Du er forhindret av Jaktfalls eget reglement for at du skal dele din erfaring med handelen, om den er negativ. En lignende erfaring, som det jeg har erfart, ble delt på kammeret.no for noen år tilbake, og vedkommende trådstarter ble dessverre hetset i tråden etter dette. En av de som tok dette svært ille opp, skulle vise seg å være sponset med dyre kikkerter av nettopp Jaktfall. Absurd?  Jeg håper ikke noe sånt skjer i dette forum , jeg ønsker bare å dele min erfaring slik at andre ikke går i samme fella/problem. Hvis noen har gode råd om hva man skal gjøre for å få tilbake sine penger og få returnert varen, kom gjerne med forslag. Det er ikke spesielt lett, ettersom man ikke kommer i dialog med nettbutikken Jaktfall. Uten dialog blir allt håpløst.

 

 

Hekta på tur,Helsport, Arcetryx,Sportsnett, Fjellsport, XXL, Outnorth, Addnature og flere andre nettbutikker har jeg derimot meget gode erfaringer med. De svarer på telefon, mail og ett eventuelt returbytte har fungert knirkefritt.

Det bør være en selvfølge at vi forbrukere kan være trygge ved handel på nett, enten det er retur av varer som har feil størrelse, eller varer som ikke virker. 

 

 

Ekspander  

Alternativt så sender du meg en mail med navnet ditt, så jeg får sett hva dette dreier seg om.

(Gjerne også en link på mail  til kammeret der du mener en av våre sponsede hetser noen som klager på oss, slikt er ikke ok.)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.