DROMEDILLA Skrevet 6. oktober 2020 Skrevet 6. oktober 2020 Har av nostalgiske grunner kjøpt meg to eldre Optimus 111. En bråkebrenner og en stillbrenner. Jeg lurer på hvor jeg kan kjøpe rimelige service deler til de? Olav Teigen selger til nesten 500 kroner. Syns det er dyrt... Siter
Skogens Stønn Skrevet 6. oktober 2020 Skrevet 6. oktober 2020 Hvis du vet hvilke deler du vil ha kan du jo prøve Mr. Hjelmerud på finn: https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=62606523 Siter
DROMEDILLA Skrevet 6. oktober 2020 Forfatter Skrevet 6. oktober 2020 (endret) Takk for tips. Skal høre med han, men tar også imot flere tips Edit: Han skal ha en hundrelapp mindre. Endret 6. oktober 2020 av DROMEDILLA Siter
+Tom42 Skrevet 6. oktober 2020 Skrevet 6. oktober 2020 DROMEDILLA skrev (1 time siden): Har av nostalgiske grunner kjøpt meg to eldre Optimus 111. En bråkebrenner og en stillbrenner. Jeg lurer på hvor jeg kan kjøpe rimelige service deler til de? Olav Teigen selger til nesten 500 kroner. Syns det er dyrt... Jeg har alltid planer, så også med optimus 111. men det er historie og nå har jeg en ruinpark som bare samler støv. Hvis dette er interesset kan du få dette. Det eneste du må betale er utgifter ifm forsendelse. Og er jeg heldig finner jeg noen reservedeler også. Her er hvert fall en brålebrenner og en stillebrenner som det er mulig å få til å virke - tror jeg Send meg en PM med navn og adresse 2 Siter
DROMEDILLA Skrevet 6. oktober 2020 Forfatter Skrevet 6. oktober 2020 (endret) Tom42 skrev (21 minutter siden): Jeg har alltid planer, så også med optimus 111. men det er historie og nå har jeg en ruinpark som bare samler støv. Hvis dette er interesset kan du få dette. Det eneste du må betale er utgifter ifm forsendelse. Og er jeg heldig finner jeg noen reservedeler også. Her er hvert fall en brålebrenner og en stillebrenner som det er mulig å få til å virke - tror jeg Send meg en PM med navn og adresse Har sendt PM 😃 Edit: Kom to ganger. Endret 6. oktober 2020 av DROMEDILLA Siter
Bjørnar Mo Skrevet 8. oktober 2020 Skrevet 8. oktober 2020 Juliands har for tiden ikke komplette rep.sett til 111, men har mye annet bra til bra priser og rimelig frakt. Base Camp har absolutt alt du måtte ønske til rimelige priser, men fraktprisene varierer. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.