Sherpas Skrevet 3. oktober 2020 Skrevet 3. oktober 2020 Er ute etter en turbukse til min samboer. Testet Fjällräven KEB som satt veldig bra, men var for kort i regular. Finnes ikke disse i long versjon? Noen som kan anbefale noen andre merker i samme gate som KEB, som finnes med ekstra lange ben? Siter
varmtvann Skrevet 3. oktober 2020 Skrevet 3. oktober 2020 Jeg har lange bein og synes Vidda Pro er greie i lengden. Men de er jo litt tykkere enn Keb. Siter
borgern Skrevet 3. oktober 2020 Skrevet 3. oktober 2020 Vidda pro finnes i lang versjon så vidt jeg husker. Siter
+Kristian V. Skrevet 4. oktober 2020 Skrevet 4. oktober 2020 Sherpas skrev (På 3.10.2020 den 14.10): Testet Fjällräven KEB som satt veldig bra, men var for kort i regular. Finnes ikke disse i long versjon? Ekspander For å få Fjällraven-bukser i lang utgave må man over på herremodellene. Siter
varmtvann Skrevet 4. oktober 2020 Skrevet 4. oktober 2020 (endret) Fjällräven har forresten å ha detaljerte mål på sine bukser (inkl. bukselengde) på nettsidene. Sjekk innersøm her: https://www.fjellrevenshop.no/produkt/fjellreven-vidda-pro-w/ Endret 4. oktober 2020 av varmtvann Siter
Diger Jotne Skrevet 4. oktober 2020 Skrevet 4. oktober 2020 Hvordan er det med de buksene som leveres med rå lengde? Både fjellreven og harkila har slike bukser. Siter
Sherpas Skrevet 4. oktober 2020 Forfatter Skrevet 4. oktober 2020 Vidda Pro er endel større i størrelsen enn KEB, men bukselengden er uansett bare 83 cm på begge. Så en ekstra lang modell ville vært perfekt. Ser at Lundhags Makke har ekstra lengde i damemodellen, så den må nok testes.. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.