fiskekongen Skrevet 28. september 2020 Skrevet 28. september 2020 Heisann jeg har fått beskjed om å møte på Heistadmoen tirsdag. Og lurte på om det er noen fine vann å slå opp telt eller hengekøye med noe fisk i ikke alt for langt unna Heistadmoen? Gjerne ikke noe mer enn 1 time å gå fra vei og helst ikke mer enn 1 time kjøretur fra unna Heistadmoen/ Kongsberg. Siter
whistler Skrevet 28. september 2020 Skrevet 28. september 2020 fiskekongen skrev (6 timer siden): Heisann jeg har fått beskjed om å møte på Heistadmoen tirsdag. Og lurte på om det er noen fine vann å slå opp telt eller hengekøye med noe fisk i ikke alt for langt unna Heistadmoen? Gjerne ikke noe mer enn 1 time å gå fra vei og helst ikke mer enn 1 time kjøretur fra unna Heistadmoen/ Kongsberg. Om du ikke vil bruke tid på å gå noe særlig ville jeg anbefale å parkere bilen ved Ravalsjø på Raje. Gå så til det "lille" Fagervannet nordvest for Ravalsjø. Muligheter for fin fisk og fine plasser for telt eller hengekøye på østsiden av vannet. 1 Siter
+Blaser Skrevet 28. september 2020 Skrevet 28. september 2020 @fiskekongen, dersom det viser seg at du har glemt noe i farten, så send meg en PM. Jeg bor jo i Kongsberg, så kan alltids være behjelpelig. Dog, fiskelykke det har jeg ikke på lager Siter
fiskekongen Skrevet 29. september 2020 Forfatter Skrevet 29. september 2020 Det drøyde såpass langt utpå dagen at det ikke ble tid til noen overnatting dessverre. Mem takker så mye for tips og tilbud av hjelp 😊 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.