Panzer Skrevet 25. september 2020 Skrevet 25. september 2020 Gravity 3 eller Easyfuel 2? pris er lik. solgte akkurat jetboilen min pga elendig spredning av flamme til matlaging. Siter
Bjørja Skrevet 25. september 2020 Skrevet 25. september 2020 Må det være gass? Jeg ville sett på MSR Windpro 2 også i så tilfelle. Siter
Panzer Skrevet 25. september 2020 Forfatter Skrevet 25. september 2020 Ja. Gass. Har en fin MSR fuel fra før. trenger et alternativ som ikke høres ut som et jetfly🤣 Siter
Panzer Skrevet 25. september 2020 Forfatter Skrevet 25. september 2020 og i samme slengen. noen med erfaring fra denne brenneren? Kovea Booster +1 multifuel https://www.fjellsport.no/kovea-booster-1-gassbrenner.html?q=kovea Så jo ganske grei ut som en kombibrenner.. Siter
+Blindgjenger Skrevet 25. september 2020 Skrevet 25. september 2020 Jeg er fornøyd med Gravity-en, ganske god spredning på den. Men ville ikke kalle den stillegående. Skogfar tester den her, du kan få inntrykk av lyden fra ca 4:15 inn i videoen. Siter
Bjørja Skrevet 25. september 2020 Skrevet 25. september 2020 1 hour ago, Pettit said: Ja. Gass. Har en fin MSR fuel fra før. trenger et alternativ som ikke høres ut som et jetfly🤣 Wind Pro 2 sprer iallefall flammen veldig fint. Jeg har den og Kovea spider. Spideren er lettere, men med litt mer konsentrert flamme. Siter
Skogens Stønn Skrevet 25. september 2020 Skrevet 25. september 2020 (endret) Pettit skrev (2 timer siden): og i samme slengen. noen med erfaring fra denne brenneren? Kovea Booster +1 multifuel https://www.fjellsport.no/kovea-booster-1-gassbrenner.html?q=kovea Så jo ganske grei ut som en kombibrenner.. Jeg synes den fungerer fint. Den brenner gass eller bensin, bare å velge hva du skrur på slangen. Den bråker fælt da. Veldig solid. Som med de fleste slangebrennere der reguleringsventilen sitter ved brenselbeholderen er det litt plunder å få justert flammen helt ned når du skal småkoke, men det går med tålmodighet. Ved å snu flaska når man er ferdig og la brenneren gå tømmer man slangen for brennstoff og unngår søl. Endret 25. september 2020 av Skogens Stønn Siter
dsk Skrevet 25. september 2020 Skrevet 25. september 2020 Bare ikke tro at Kovea Booster +1 multifuel og parafin er en grei løsning. Bensin derimot Siter
borgern Skrevet 25. september 2020 Skrevet 25. september 2020 En kompis har både easy og gravity(II). Gravity er litt spinklere. Grei spredning på begge, eay er en god brenner med den er litt tyngre enn 3n del andre gassbrennere. Dog er det som regel easy han tar med på tur. 1 Siter
fiskekongen Skrevet 5. oktober 2020 Skrevet 5. oktober 2020 Har den siste tiden testet ut MSR Reactor med støtteben i titan til stekepanne / kjele. Må si dette var overraskende bra! Endelig en brenner som fordeler varmen over hele stekepanna!! brenneren er litt mer følsom enn andre på reguleringen. Men den regulerer helt greit. Gikk fint å regulere lavt nok til at speilegg ble perfekt i alle fall 😊 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.