Gjest Anonymous Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Noen som vet om RSP selges til privat personer? Eller om evt forsvaret selger RSP? Setter pris på svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+Rino Holt Larsen Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Du kan sjekke ut Forsvarets lagerutsalg på adressen: www.miltrad.no - der har dem mye rart, og kan skaffe det utroligste. Selger både til militært personell og sivile. Eller sjekk også ut www.armygear.com - de selger militære effekter av ulikt slag til sivile. De holder til i Oslo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrendelRaptor8 Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Jeg har en ca 10 stk dersom du er interessert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Har forsvarets RSP, til salgs, selges helst hel kartog a 50 bokser kr 500,00. Pengene går uavkortet til veldedighetsformål, barnehjem i Litauen. [email protected] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Hva er rsp? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Hva er rsp? ReserveStridsProviant eller nesten (nær nok) SNURRING Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ThomasB Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Rester etter Sprengt Personell. Smaker ihvertfall slik............ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panda Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Da jeg var i forsvaret på slutten av 80-tallet var det 63 årgangen som ble servert. Tallet !1963" var stemplet på lokket. Kjøttet var altså fire år eldre enn meg..... Tror ikke 63 årgangen var av de bedre.. litt vassen liksom med lang og besk ettersmak. Bjørn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil M Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 1967 var årgangen det ble servert mest av når jeg var inne, for 2 år siden holder seg godt den derre hermetikken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 RSP får du ofte kjøpt på villmarks- og friluftsmessene rundt omkring i landet. Kjøpte selv en del til 10,- stk sist på Villmarksmessen på Hellerudsletta. Tips: Legg en boks RSP i glørne på kanten av bålet. Når boksen buler sikkelig, stikk hull med en kniv og la den ligge i 1 minutt til. Den er da klar til servering rett fra boksen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ThomasB Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Tips2: Ikke glem boksen hvis du legger den rett på glørne. Da kan du veldig fort få bruk for et ambulansehelikopter..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.