awesomevicc Skrevet 22. september 2020 Skrevet 22. september 2020 Plutselig åpnet kalenderen seg og jeg fikk lyst å ta turen til Gaustatoppen, men blir det fryktelig risky vær til helga? Er muligens litt tidlig enda, men kan avbestille overnattingen i løpet av morgendagen. Siter
Fenrisfrøya Skrevet 23. september 2020 Skrevet 23. september 2020 Ta turen, ser ut som det kan bli en tur du vil huske:) såpass vær klarer du. Siter
graham Skrevet 24. september 2020 Skrevet 24. september 2020 Med det varslet der ville jeg spart Gaustatoppen til en gang jeg vet det er sikt/utsikt på toppen, men det er greit nok varsel for å bare rusle seg en tur. Værvarslet for Gaustatoppen har dratt seg til siden tirsdag med snøfokk og stiv kuling på lørdag, det utgår for min del hvis jeg kan unngå det. 2 Siter
Terka Skrevet 24. september 2020 Skrevet 24. september 2020 Støtter @graham sin kommentar. F.eks i dag holder hytta stengt pga været. (https://www.facebook.com/gaustatoppen.turisthytte/) Sjekk værmelding igjen når dagen nærmer seg. Pt ser meldingen slik ut på lørdag, lite utsikt, regn/sludd nede ved Svineroe og snø oppe, samt mer vind meldt nå enn på tirsdag. 1 Siter
graham Skrevet 24. september 2020 Skrevet 24. september 2020 Du bommet forresten med en helg... slik så det ut i området nå på lørdag som var. Gaustatoppen i blåninga til venstre Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.