Arket A4 Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Skal kjøpe sykkelpiggdekk i helga, til bruk i Oslos glatte sidegater og snømåkede skogsbilveier. Hva og hvor er det smart å handle? Lønner det seg med pigger på alle knastene, er jo tross alt mye is i Oslo vinterstid.. Er Nokian de beste? Siter
Atomsilda Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Nokian er vel kanskje det beste dekket, men ta deg en tur på Biltema. Der får du piggdekk til 26" hjul for kun kr 199,- pr. stk. 280 pigger. Dette bør vel være ok nok dersom du ikke skal bruke sykkelen til rein trening. Siter
bernt Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Jeg kjøpte nettop et par Scwalbe Ice Spiker med 304 pigger. meget fornøyd me de. 498 pr. stykk hos Obs Sport i Trndheim. Siter
Summit Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Anbefaler deg å lese denne testen av biltema sine piggdekk: http://www.slf.no/Sykler_utstyr/Tester/Deler/747 Ikke noe lurt kjøp dersom du sykler mye! Tenkte selv på å kjøpe slike dekk for noen år siden men ble så jeg styrte unna og kjøpte Nokian dekk. Men om sommeren klarer jeg meg fint med biltema dekk til 50 kr. Tester finner du bl.a. her: www.slf.no www.terrengsykkel.no Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.