Gå til innhold
  • Bli medlem

Blir det for mye med Helsport Spitsbergen 3?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger litt synsing her! 

Brukte et eldre 2-3 pers Helsport  Hardangervidda telt i på ukes vintertur, ca 3kg. Synes det ble litt trangt selv for kun meg skrånede sidevegger og fort gjort å dra posen og annet i en fuktig duk. Ser litt på Helsport Spitsbergen 3, fordel med like lange stenger så man beholder hele takhøyden. Skal fraktes på pulk. Hva tenker dere, blir det i overkant mye telt for kun en person? 

Annonse
Skrevet
53 minutes ago, Brennern said:

Trenger litt synsing her! 

Brukte et eldre 2-3 pers Helsport  Hardangervidda telt i på ukes vintertur, ca 3kg. Synes det ble litt trangt selv for kun meg skrånede sidevegger og fort gjort å dra posen og annet i en fuktig duk. Ser litt på Helsport Spitsbergen 3, fordel med like lange stenger så man beholder hele takhøyden. Skal fraktes på pulk. Hva tenker dere, blir det i overkant mye telt for kun en person? 

Har selv brukt hilleberg keron 3gt og fjellheimen xtrem 3 på aleneturer med pulk på vinteren. Bare deilig luksus med så stor plass. Så lenge du har pulk har det ingenting å si at det er litt mer vekt. Vandreturer alene på sommeren derimot....

Skrevet

Har selv Keron 3GT og Soulo, men på vinter så blir det alltid Keron selv om jeg er alene. Deilig med den ekstra plassen. I tillegg hvis du finner på å ta med deg en ekstra person så er det fortsatt god plass.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.