Dave_12 Skrevet 8. september 2020 Skrevet 8. september 2020 Hei, Har dere erfaring med Crispi Fjellstøvel Valdres GTX? Anbefalt? Tenkte å bruke fisketur hvor det er mye Myr, fjelltur og kanskje i vinter? Siter
Hc.b Skrevet 8. september 2020 Skrevet 8. september 2020 Jeg kjøpte disse i våres, men kun brukt på et par turer. Virker så langt gode! Stive nok for tung oppakning, men behagelig å gå med på lengre turer. Har fått litt gnagsår at dem etter lang tur, men regner nesten med dette på nye skinnsko Siter
vandregutt Skrevet 4. mars 2021 Skrevet 4. mars 2021 Brukt i 4 år. Veldig fornøyd. Blir våt i myr og regntungt vær men det har gåt fint. Vurderer nevada som neste tursko. Siter
Hc.b Skrevet 4. mars 2021 Skrevet 4. mars 2021 Hc.b skrev (På 8.9.2020 den 19.24): Jeg kjøpte disse i våres, men kun brukt på et par turer. Virker så langt gode! Stive nok for tung oppakning, men behagelig å gå med på lengre turer. Har fått litt gnagsår at dem etter lang tur, men regner nesten med dette på nye skinnsko Liten oppdatering fra min side. Fikk returnert mine som reklamasjon, da helkappen stopper og treffer midt på helen og resulterte i gnagsår på hver tur. Var ikke snakk om at det ville gå seg til, så blir Salomon Quest 4 på meg igjen Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.