4x4 Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 kom over denne linken, en eller annen plass. www.senorge.no trur den blei startet sist år Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joachim Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Står det er 25cm snø i Vegglifjell, kan dette stemme? I såfall, kunne jo nesten prøvd å lufte skiene i helgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svein Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Når jeg var 2 år var 2kg hvetemel og 1kg sukker på stuegolvet nok til å prøve de nye skiene jeg fikk i julegave, så 25 cm bør være mer enn nok... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gi Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Når jeg var 2 år var 2kg hvetemel og 1kg sukker på stuegolvet nok til å prøve de nye skiene jeg fikk i julegave Hva var best, eller gikk du på en blanding ? He, he, vegg til vegg var vel vanlig på den tida Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ozzi Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Når jeg var 2 år var 2kg hvetemel og 1kg sukker på stuegolvet nok til å prøve de nye skiene jeg fikk i julegave, så 25 cm bør være mer enn nok... Fornuftig gutt. Man må jo prøve skiene på forskjellige føre . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svein Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Hva var best, eller gikk du på en blanding ? Det var nok ei god suppe (har jeg fått høre) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.