Anonym brukerkonto Skrevet 30. august 2020 Skrevet 30. august 2020 Hei! Jeg har en diger sovepose som har ligget i skapet siden jeg dimmet i 2009, og lurer på om noen har noe info/spesifikasjoner på denne. Se vedlagte bilder. Er et par merkelapper på den, men blir ikke noe klokere av de. Den veier 3.2 kg, er 210 cm lang. Noen som har noen formening om hva komfort-temp på denne er? Siter
Hege P. Skrevet 30. august 2020 Skrevet 30. august 2020 Den er militær, og antakelig derfor hemmeligstemplet. 1 Siter
På Ville Veier Skrevet 30. august 2020 Skrevet 30. august 2020 Tror det er modellen som heter M85... Har brukt slike i kanskje -15 uten å ha frosset nevneverdig, men de er likevel på langt nær like gode som en dunpose. Ser det står minus 20 - 25 på siden jeg linket til, men det tror jeg er optimistisk. Størsteproblemet med dem er ikke at de ikke holder varmen, men at de er så himla store nedpakket og at de veier mye. Et par av disse tar jo omtrent en hel pulk. Jeg har kjøpt kompresjonstrekk til de jeg har, og det hjelper litt. Finnes sikkert mer informasjon om den om du googler litt.... Siter
Anonym brukerkonto Skrevet 30. august 2020 Forfatter Skrevet 30. august 2020 Erlend Gudvangen Bjørkeng skrev (1 time siden): Tror det er modellen som heter M85... Har brukt slike i kanskje -15 uten å ha frosset nevneverdig, men de er likevel på langt nær like gode som en dunpose. Ser det står minus 20 - 25 på siden jeg linket til, men det tror jeg er optimistisk. Størsteproblemet med dem er ikke at de ikke holder varmen, men at de er så himla store nedpakket og at de veier mye. Et par av disse tar jo omtrent en hel pulk. Jeg har kjøpt kompresjonstrekk til de jeg har, og det hjelper litt. Finnes sikkert mer informasjon om den om du googler litt.... Takk! Ser ut som det må være M85. Helt avsindig svær ja, har et kompresjonstrekk til den fra Helsport i XL, og den går såvidt nedi. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.