Redoran Skrevet 24. august 2020 Skrevet 24. august 2020 Hei! Kjøpte en Vegard half zip da det er merket som den varmeste Ulvang genseren. Men den er litt stor. Jeg bruker som regel xl men denne ble litt løs. Vil dette gjøre at den mister varmeegenskapene? Jeg liker som regel å ha litt store klær på tur men denne skal jo holde meg varm på vinteren. Vil helst ikke ta meg bryet og bytte hvis det kun er det kosmetiske det får utover. Siter
Terka Skrevet 24. august 2020 Skrevet 24. august 2020 (endret) Hvor mye er "litt for stor"? Om "litt for stor" betyr at den er løs og ledig for min del men ellers passer greit, da er null å bekymre seg for mtp varme (Isolerende egenskaper = stillestående luft inn mot kroppen) Endret 24. august 2020 av Terka Siter
elgen Skrevet 25. august 2020 Skrevet 25. august 2020 Hei Jeg liker også "løs og ledig" best og mener at det faktisk varmer bedre enn en ullgenser som sitter "tight". Strikketøyet bør jo inneholde mer isolerende luft enn utspennt som et pølseskinn😉 Elgen Siter
Bjørn J Skrevet 25. august 2020 Skrevet 25. august 2020 27 minutes ago, elgen said: Hei Jeg liker også "løs og ledig" best og mener at det faktisk varmer bedre enn en ullgenser som sitter "tight". Strikketøyet bør jo inneholde mer isolerende luft enn utspennt som et pølseskinn😉 Elgen Enig i dette. Jeg har en Ulvang Feral strikket av villsau-ull. Den er også løs og romslig, og strikket på en annen måte med mindre "strekk" i forhold til de vanlige Ulvang-genserne som alle bruker. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.