GĂ„ til innhold
  • Bli medlem

Anbefaling av havfiskestang og snelle.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg trenger anbefaling av havfiskestang for bruk i bÄt klasse 20-50 Lbs pris 1000-2000.-

Hav fiskeSnelle i prisklasse kr 1000-2600.-med god utveksling pÄ gir.

utsyr vil bli brukt i hovedsak til storsei og torsk jeg bor i Lofoten sÄ bruksomrÄdet er Vestfjorden.

tar ogsÄ i mot rÄd ang sene/trÄd til snelle.

Annonse
Skrevet

Av snelle sÄ skal du leite mer etter ei bedre snelle for pengene enn Penn Fathom snellene. JÞss ja du fÄr bedre, men ikke til den prisen. StÞrrelsen pÄ snella mÄ du se litt i forhold til dybdene du skal fiske pÄ. 

nÄr det gjelder stang, sÄ er det mye Ä velge mellom. Spm er om du skal bedrive statisk havfiske pÄ stÞrre dyp, steder med mye strÞm, pilking eller bruk av shad etter f.eks kveite. 

Skrevet

Hei,

Har etterhvert gÄtt over til 7-8 fot stang pilkestang (opp til 500 g pilk/shad) med en lett snelle. Mye mindre slitsomt og fortsatt solid nok til Ä dra opp stor fisk. Merke tror jeg ikke er sÄ nÞye.

Tore

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nÄ og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nÄ for Ä poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn pĂ„ siden automatisk.   Vis som en ordinĂŠr lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   TĂžm tekstverktĂžy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved Ä bruke dette nettstedet godtar du vÄre BruksvilkÄr. Du finner vÄre PersonvernvilkÄr regler her.