Vagabond Skrevet 10. august 2020 Skrevet 10. august 2020 (endret) Jeg ønsker tips til teltplass ved eller nær Synnervika. Dersom man ankommer på ettermiddagen må det nødvendigvis bli en overnatting der i påvente av båten som går neste morgen. Jeg ser på kartet at det er en del hytter i området, så det begrenser jo hvor jeg kan slå opp teltet. Endret 10. august 2020 av Vagabond Siter
borgern Skrevet 10. august 2020 Skrevet 10. august 2020 Du vet at ferga nå kun går fre-lør-søn? Bare så du ikke overnatter der og det ikke er noen ferge dagen etter. Et alternativ der er jo og å gå via Tømmerennene og opp langs Mugga hvis det ikke er ferge. Evt ta taxibåt. Siter
Vagabond Skrevet 10. august 2020 Forfatter Skrevet 10. august 2020 Ja, er klar over rutetidene. Siter
TOT Skrevet 10. august 2020 Skrevet 10. august 2020 Jeg telta der i sommer. Kom seint og skulle padle dagen etterpå. Vi satte rett og slett bare teltet på den gress-sletta i enden av den parkeringsplassen nærmest småbåthavna. Ikke villmark, men greit nok for en natt. Det er utedo der også. Siter
+Bjarne H.S. Skrevet 10. august 2020 Skrevet 10. august 2020 Det er kommet opp en finfin ventebu der også i år. Kan sikkert legge seg litt nedpå inni der også vil jeg tro, er man sliten. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.