Runar Langum Skrevet 9. august 2020 Skrevet 9. august 2020 Jeg er ute etter et rimelig ekkolodd til bruk i en 14 fot båt. Skal benyttes på et ferskvann. Ingen stor fisker men en helg i ny og ne. Kan en av disse være greie? Lowrance Hook2 4X ekkolodd, GPS4" skjerm, Bullet svinger Garmin striker pluss 4 Mvh Runar Langum Siter
LaberBris Skrevet 20. august 2020 Skrevet 20. august 2020 Har nettopp kjøpt Garmin striker plus 4 cv, og har brukt den noen ganger. Synes det fungerer godt, men kan ikke si at den revolusjonerer fisket. Må kanskje lære å bruke den først. Siter
terje_g Skrevet 21. august 2020 Skrevet 21. august 2020 Garmin er bra, men om en får så mye mer fisk vet jeg ikke, men du kan ihvertfall se om det er fisk der og hvor de står og dybder. Kjedelig å stå å kaste i vann det nesten ikke er fisk å kaste på. Siter
fiskekongen Skrevet 23. august 2020 Skrevet 23. august 2020 Nå er jeg litt inhabil da jeg er sponset av Raymarine. Men har også vært sponset av Furuno samt eid lowrance sine produkter det er mye bra der ute nå. Men har selv kjøp og betalt ekkoloddet i ribben til ungene. Det ble en Raymarine Dragonfly. Dette er svært mye for pengene! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.