Bjellesau Skrevet 23. juli 2020 Del Skrevet 23. juli 2020 Er det noen som vet hvor en får tak i gassboks i Tromsø på søndager? Vurderer å fly opp på søndag 26.07, og trenger gass før jeg skal til fjells. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
haugoy Skrevet 23. juli 2020 Del Skrevet 23. juli 2020 Bensinstasjon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjellesau Skrevet 23. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2020 Ringte til cirkle k i byen der, men de hadde ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+Bjarne H.S. Skrevet 23. juli 2020 Del Skrevet 23. juli 2020 Med så mye bra folk fra Troms her på FF ja så skulle det jo forundre meg om ikke en av disse kunne hjelpe deg med en boks på søndag. Det hadde vært kult å høre om. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurejeger Skrevet 23. juli 2020 Del Skrevet 23. juli 2020 De selger gassbokser på seven-eleven i lillesand ihvertfall så det skulle ikke forundre meg om de gjør det i Tromsø også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
djing0 Skrevet 23. juli 2020 Del Skrevet 23. juli 2020 Om du skal kjøre ut av byen retning E8 kan du sjekke med Isaksens Kiosk i Ramfjord, de har en del tur og fiskeutstyr vet jeg. Hadde det ikke vært for at jeg drar på tur i helgen, skulle jeg hjulpet deg! Kan eventuelt handle for deg i morgen, om du ordner med en plass du kan plukke opp boksen(e) 1 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+Boggabogg Skrevet 23. juli 2020 Del Skrevet 23. juli 2020 I hvilken retning skal du videre fra Tromsø? Sannsynligheten for å finne gassbokser på bensinstasjonene øker proporsjonalt med avstanden fra Biltema på Langnes. Det går an å høre med Best på Kvaløysletta, eller Isrenna storkiosk (Stakkevollvegen). (Vi er selvfølgelig også ute av byen i helga.) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+Boggabogg Skrevet 23. juli 2020 Del Skrevet 23. juli 2020 Vi sjekket for deg: Best på Kvaløysletta har både store og små bokser. God tur! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjellesau Skrevet 23. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2020 Jeg tenker å ta buss mot Lyngseidet og hoppe av på Svensby. Takker for rask respons her folkens🙏 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjellesau Skrevet 23. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2020 Boggabogg skrev (15 minutter siden): Vi sjekket for deg: Best på Kvaløysletta har både store og små bokser. God tur! Ja, ser det ikke er langt fra flyplassen. Det kan fungere.... Takk for hjelpen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oksen Skrevet 23. juli 2020 Del Skrevet 23. juli 2020 Om du mot all formodning skal kjøre motsatt vei så har de på flere bensinstasjoner på strekningen Nordkjosbotn-sætermoen og langs E6 ned mot saltfjellet også. Det kan dog være litt stive priser. Så f.eks en 230g boks til 145kr! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjellesau Skrevet 23. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2020 I dette tilfellet betaler jeg gjerne 245 kr for 230g........ Sjekket foresten plantasjen rett ved flyplassen: Men dette passer vel kanskje ikke? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+Boggabogg Skrevet 23. juli 2020 Del Skrevet 23. juli 2020 Kanskje Svensby Tursenter har noe på campingen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjellesau Skrevet 23. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2020 Boggabogg skrev (2 timer siden): Kanskje Svensby Tursenter har noe på campingen? Sjekker i morgen. Veldig god idé Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+rayun Skrevet 24. juli 2020 Del Skrevet 24. juli 2020 Pass på at du får med deg rett boks, skru eller punkteringsboks. Har erfaring selv🥵 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjellesau Skrevet 29. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2020 Boggabogg skrev (På 23.7.2020 den 19.00): Vi sjekket for deg: Best på Kvaløysletta har både store og små bokser. God tur! Gassboks på Best, Kvaløysletta, ble hentet på søndag, og flott tur gjennom Lyngsalpene er akkurat gjennomført. Takk for hjelpen. 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.