Aurejeger Skrevet 21. juli 2020 Skrevet 21. juli 2020 Hei Jeg vurderer å kjøpe Brusletto Framtid. Ser her at den er til salgs med 81% avslag og det er jo tilsynelatende en kjempe deal. https://www.brusletto.no/no/kategorier/b-varer Kniven skal brukes til vanlige leir oppgaver på overnattingsturer og rensing av fisk. Jeg ser at det står B-Vare. Hva betyr det? Hva kan jeg risikere å motta? Kan noen anbefale den? Siter
Humbug Skrevet 21. juli 2020 Skrevet 21. juli 2020 Fra teksten: "OBS. Disse knivene er det støpefeil på (åpning mellom knivblad og skaft)". 1 Siter
Aurejeger Skrevet 21. juli 2020 Forfatter Skrevet 21. juli 2020 Humbug skrev (9 minutter siden): Fra teksten: "OBS. Disse knivene er det støpefeil på (åpning mellom knivblad og skaft)". Oi det så ikke jeg. Takk skal du ha! Siter
+torese Skrevet 21. juli 2020 Skrevet 21. juli 2020 Takk for tips. Bestilte en A og en B vare. Så får vi se hva som kommer. Tore 1 Siter
+torese Skrevet 1. august 2020 Skrevet 1. august 2020 Har nå mottatt begge knivene og det er ikke stort å se på B vare kniven. Anbefaler likevel A vare da slira som kommer med denne er verdt 100 nok mer. Plastslira på B vare kniven var ikke akkurat pen. Likte grepet veldig godt og har bestilt noen ekstra som nok blir julegaver til nieser og nevøer. Tore 1 Siter
Aurejeger Skrevet 1. august 2020 Forfatter Skrevet 1. august 2020 torese skrev (7 minutter siden): Har nå mottatt begge knivene og det er ikke stort å se på B vare kniven. Anbefaler likevel A vare da slira som kommer med denne er verdt 100 nok mer. Plastslira på B vare kniven var ikke akkurat pen. Likte grepet veldig godt og har bestilt noen ekstra som nok blir julegaver til nieser og nevøer. Tore Takk for hjelpen! Da blir det en Brusletto Framtid på meg også! Siter
Aurejeger Skrevet 7. august 2020 Forfatter Skrevet 7. august 2020 Da har Brusletto Framtid ankommet og jeg må si det er mye kniv for pengene (199kr på tilbud på brusletto sine sider) Den sitter veldig godt i hånda. Selv med fuktige hender, som man som regel har når man sløyer fisk sitter den som støpt. Den var relativt sløv når den kom men etter noen runder på brynet og lærstroppen er den nå barberblad skarp. Lett å sette opp. Ryggen på kniven har en skarp 90 graders vinkel så den er god å bruke tennstål på. 1 Siter
Nils Einar Ljosland Skrevet 13. august 2020 Skrevet 13. august 2020 Hadde en Brusletto Femund, men synes den ble litt i største laget. Har den ikke lenger. Har ikke prøvd Brusletto Fremtid. Men designet synes litt for voldsomt for meg. Sentrert spiss og serrateringer..... Har sett på Brusletto Falken. Den virker som en veldig god kniv. Men jeg går ikke på jakt da.... Men tror selv at modellen Balder egentlig er dekkende for min bruk. 1 Siter
Omnilite Skrevet 13. august 2020 Skrevet 13. august 2020 De originale Framtid i millenniumserien (nummerert fra 1-2000) er uten serratering. Jeg har nr 1453, den har også "safari" slire, dvs en litt dyp slire uten knapp. Brusletto solgte noen unummererte uten serratering for en liten stund siden (med knappeslire), da sikret jeg meg en av de. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.