Gå til innhold
  • Bli medlem

Lundhags Professional II OPTI eller REGULAR?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg ingen forhandlere i nærheten så får ikke prøvd noen av dem så aner ikke hvilken som burde passe min fot.

DET vet selvsagt ikke dere heller men kanskje noen har noen ide om jeg forteller hva jeg har pr nå som jeg er fornøyd med passformen på.

Tilefldigheter har ført til at jeg ikke har hatt annet enn Viking sko i forskjellige varianter. Har ett par 20 år gamle høye fjellstøvler av ukjent modelbetegnelse, ett par Classic 150 og ett par Villrein boa GTX.

Greia er at jeg er lei hele det Gore-tex tullet og vil ha noe "ordentlig" istedet. Har fått med meg at Lundhags kvalitet har gått ned de siste årene etter en overtakelse men føler på meg at stortsett ALT har gått ned på kvalitet. Kanskje ikke Jörnkängan... Kanskje det er DE jeg må ha...

Uansett! Om Viking har en tendens til å passe føttene mine, er det da størst sannsynlighet at opti passer meg bedre en regular? Eller omvendt?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.