zlelo Skrevet 11. juli 2020 Skrevet 11. juli 2020 Hei kjære naboer, jeg håper det er noen som kan gi oss noen gode råd. Vi er to danske erfarne naturfolk som planlegger en fisketur i midten av august til Lomsdalvisten nasjonalpark. Vi ønsker å reise via vår Ally kano og leter derfor etter et godt utgangspunkt med parkering der vi kan komme gennem flot natur til noen gode fluefiskevann via vannveien. Vi tilbringer natten i hengekøyer, så vi slipper å bruke ly / hytte. Reisen vår forventes å vare i 5-6 dager. På forhånd takk og de beste naturhilsener Siter
Kjell Iver Skrevet 13. juli 2020 Skrevet 13. juli 2020 Hei - jeg tror ikke det er så veldig vanlig med kano i Lomsdal Visten NP. Det er rimelig kupert og mye bæring. De som har benyttet båter har benyttet pack-raft eller elvekajakker. Det er få steder man kan benytte kano. Jeg ville heller fundert på Børgefjell sånn sett. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.