Anders Eriksen Skrevet 29. juni 2020 Skrevet 29. juni 2020 Noen som har padlet Hyllingen i Røros kommune? Ser veldig fin ut på kartet men finner lite info. Er det for eksempel mulig å kjøre helt til vannet? Vurderer å ta årets familietur dit med kano. Send dm om du ønsker å holde det hemmelig. Anders Siter
graham Skrevet 29. juni 2020 Skrevet 29. juni 2020 I påvente av lokalkunnskap kan jeg prøve å supplere fra husken. Har ikke padlet der, men vært innover på fottur og skitur. Det er 10-12 år siden og jeg mener bestemt man parkerer 2-300 meter nedenfor gården Torsvollen både sommer og vinter. Kan ikke se poenget at jeg gikk innover grusvegen hvis man kan kjøre et stykke. Flott område som jeg tror ikke er så veldig trafikkert av utenbygds folk. 1 Siter
Anders Eriksen Skrevet 2. juli 2020 Forfatter Skrevet 2. juli 2020 graham skrev (På 29.6.2020 den 22.43): I påvente av lokalkunnskap kan jeg prøve å supplere fra husken. Har ikke padlet der, men vært innover på fottur og skitur. Det er 10-12 år siden og jeg mener bestemt man parkerer 2-300 meter nedenfor gården Torsvollen både sommer og vinter. Kan ikke se poenget at jeg gikk innover grusvegen hvis man kan kjøre et stykke. Flott område som jeg tror ikke er så veldig trafikkert av utenbygds folk. Tusen takk for svar. Håper å finne mer informasjon, ser spennende ut:) Siter
Anders Eriksen Skrevet 6. juli 2020 Forfatter Skrevet 6. juli 2020 Lite informasjon å få, så må jo bety at dette er et lite besøkt område:) Siter
Likse Skrevet 11. juli 2020 Skrevet 11. juli 2020 Parkering er noen hundre meter før torsvollen. Må gå rundt Hjortefarmen, 2-3 km til vannet anbefaler kanotralle. Vannet er fint å padle. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.