jatun Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 lurer på hva fosjellen på 05 og 06 modellen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stuttjukken Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 http://www.vildmarks.no/ . No er det skilnad på pakkeløysingane, men kva som er skilnadane på sjølve modellane er faktisk temmeleg uklart synest eg. Om det er snakk om fleire membranar, fleire lommer og glidelåsar, eller........, det er visst ikkje litt å finna ut av. Det går nok an å spørja Vildmarks om dette, trur eg. [email protected] . Helsing Stuttjukken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jatun Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2006 har none no erfaring med en slik dress. vill vite om den er verd pengene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stuttjukken Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 No reknar eg med at dressar frå Norrøna, Bergans, Hagløfs, Chevaliere, m.fl. har betre kvalitet, men så kostar dei mykje meir óg. JahtiJakt-dressen vert kun seld som pakketilbod, og det følgjer med mange plagg, alt etter kva pakke det er snakk om. Når ein ser slik på det, kan ein trygt sei at ein får store mengder klede for pengane. Eg har prøvd noko av det, og eg opplevde mykje av dette positivt. Det er absolutt verd å prøva dette, (sjølv om t.d. Norrøna, Bergans, m.fl. har høgare kvalitet. Helsing Stuttjukken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjøler`n Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Jeg har en Jahti jakt pro 06 og er meget fornøyd med denne. Mulig jeg ikke er så alt for kravstor, men har aldri vært kald værken på høstjakt eller vinterjakt etter rypa! Jeg synes jeg fikk utrolig mye for pengene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.