Emil Åkvåg Skrevet 25. juni 2020 Skrevet 25. juni 2020 Hei! Jeg har holdt på i to dager med å montere min ally kano 16,5’, men nå gir jeg snart opp... har satt den opp to ganger tidligere, sist for ca 5 år siden, men denne gangen får jeg det virkelig ikke til. Har fått satt inn baugene, men ingen av de innvendige stengene vil sitte på plass... Har noen tips eller triks for å få montert denne? Siter
borgern Skrevet 25. juni 2020 Skrevet 25. juni 2020 Det er en fordel å være 2 pers. Rekkefølgen jeg tar det er. Legge ut duk Inn med rør i esing Inn med flytematte Så baugene Rør i midten før å spenne opp baugene Inn med de andre langsgående: Så begynner jeg med det nest største spantet Deretter det største. Etter den jobber jeg meg forover og bakover. Har prøvd å starte i en ende men på min blir det da lettere i starten men veldig mye rør til overs når jeg nærmer meg andre enden. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.