40årskrisa Skrevet 24. juni 2020 Skrevet 24. juni 2020 Noen som har tips om boksere som funker fint på lengre fjellturer sommerstid? Jeg blir fort svett etter noen timer med sekk i varmen, og derfor også sår mellom rognposen og låret noe som er j.. ubehagelig (men tips: zinksalve er alltid med!). Har testet litt forskjellig undertøy, men kan ikke si jeg enda har funnet en skikkelig god boxer til turbruk..... Noen som har erfaring med aclima, tufte, devold, comfyballs etc ? PS! Jeg er en standard str M Siter
Lompa Skrevet 24. juni 2020 Skrevet 24. juni 2020 Dette er diskutert mange ganger. For eksempel her. Bruk søkefunksjonen så finner du masse Siter
TheSleepwalker Skrevet 24. juni 2020 Skrevet 24. juni 2020 Har en ullboxere del forskjellig i ulike prisklasser. Aclima Lightwool blir mest brukt. Den sitter tight over alt (passformen er noe rar. Kort i skrittet, liten pung og liten røv), men er mer komfortabel i lengden enn de mer løstsittende fra Devold og Bergans. Hindrer gnagsår mer effektivt fordi det ikke blir så mye hud mot hud, og blir ikke noe krølla stoff noe sted. 1 Siter
+ketilring Skrevet 24. juni 2020 Skrevet 24. juni 2020 (endret) 40årskrisa skrev (4 timer siden): Har testet litt forskjellig undertøy, men kan ikke si jeg enda har funnet en skikkelig god boxer til turbruk..... Anbefaler ikke bokser i det hele tatt midt på varmeste sommeren faktisk. Prøv heller en løpeshorts som f. eks. Nike's DriFit-serie. (https://www.nike.com/no/t/flex-stride-foret-lopeshorts-QZtRzg/AJ7777-010). Den har mesh innerdel som er såpass luftig at man ikke blir svett, og du får to lag glatt stoff som reduserer friksjon til et minimum. Endret 24. juni 2020 av ketilring Siter
bernt Skrevet 24. juni 2020 Skrevet 24. juni 2020 Men favoritt til turbruk er kjøpt på Dressmann: A-Z microfiber boxer. Fungerer utmerket for meg. Siter
+Marius Engelsen Skrevet 24. juni 2020 Pålogget Skrevet 24. juni 2020 Comfyballs performance er meget bra! Kjøp en størrelse som sitter bra, og ikke er løs, så tror jeg det er umulig å få gnagsår med de. Men alt syntetisk lukter mer enn ull etter noen dager Siter
Tåkefyrsten Skrevet 25. juni 2020 Skrevet 25. juni 2020 Min favoritt er devold duo-active som jeg fikk kjøpt på outlet. Den har bred strikk og er ganske lang. Har devold breeze også men foretrekker førstnevnte. Mest pga strikken. Siter
trugepetter Skrevet 25. juni 2020 Skrevet 25. juni 2020 Denne bruker jeg..https://www.brynje.no/gb/en/super-thermo-hipster-w-windcover-in-front?variant=10693&PageSpeed=noscript Siter
TheSleepwalker Skrevet 25. juni 2020 Skrevet 25. juni 2020 Så oppsummert: Prøv deg litt frem og finn noe du liker. 2 Siter
Tiur3 Skrevet 25. juni 2020 Skrevet 25. juni 2020 Når det er varmt (og klamt), burde vel "rognposen" henge mest mulig fritt. :) Da styrer pungen temperaturen. Men ønkser du å bli midletidig ufrukbar, så klem den på plass i noe trangt. Det har jo væt still spørsmålsteng med trange benklær og ufruktbarhet hos menn. Er det varmt, vil i alle fall jeg bruke noe som er "ledig" og ikke for varmt. Så prøv selv. 1 1 Siter
famjsv Skrevet 27. juni 2020 Skrevet 27. juni 2020 Tiur3 skrev (På 25.6.2020 den 18.21): Når det er varmt (og klamt), burde vel "rognposen" henge mest mulig fritt. Da styrer pungen temperaturen. Men ønkser du å bli midletidig ufrukbar, så klem den på plass i noe trangt. Det har jo væt still spørsmålsteng med trange benklær og ufruktbarhet hos menn. Er det varmt, vil i alle fall jeg bruke noe som er "ledig" og ikke for varmt. Så prøv selv. Kilt? 2 Siter
+Blindgjenger Skrevet 27. juni 2020 Skrevet 27. juni 2020 famjsv skrev (6 timer siden): Kilt? Hvorfor ikke. Det er bare å søke opp "wilderness kilt" eller "utility kilt" 😉 1 1 Siter
Lompa Skrevet 29. juni 2020 Skrevet 29. juni 2020 famjsv skrev (På 27.6.2020 den 12.48): Kilt? Jeg foreslår i tilfelle myggmiddel på sprayflaske... 1 1 Siter
famjsv Skrevet 29. juni 2020 Skrevet 29. juni 2020 Lompa skrev (2 timer siden): Jeg foreslår i tilfelle myggmiddel på sprayflaske... Ikke sikkert at det er så bra for reproduksjonen heller 🤣 1 Siter
fraVaranger Skrevet 1. juli 2020 Skrevet 1. juli 2020 Bambus bokser funger bra for meg, holder lite på fukt, tørker fort og lukter ikke pess etter langvarig bruk, tufte elle bambus bokser fra europris til 99kr Siter
Barlind Skrevet 25. juli 2020 Skrevet 25. juli 2020 Bamboo/silke-mix. Aldri brukt noe annet. Bamboo er Naturlig antibakterielt og hemmer bl.a lukt. Det er også super mykt og behagelig. 😍 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.