FranzJosef Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Vurderer å begynne å abbonnere på et blad om friluftsliv. Er selv mest interessert i fjellvandring, langdistanse tursykling, kajakk padling. De to mest aktuelle jeg har lagt merke til er: "Friluftsliv" og "Ute" Andre? Evt hvem av de to er best? Og hvorfor? Siter
4x4 Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Har selv villmarksliv og friluftsliv, kan ikkje vere uten. glede meg hver gang det kommer et nytt blad Siter
Rune Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 Andre blader: Padling - (fagblad om kajakkpadling etc.) - www.padlesiden.no Klatring - (fagblad om klatring etc.) - www.norsk-klatring.no/ ___________________________ Rune. Siter
Per Magnus Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 Hadde Villmarksliv før...men følte det ble altfor mye fokus på jakt/fiske, så jeg sa det opp og startet abb. på "UTE" og "Friluftsliv". Har ikke angret på det valget, da disse bladene er mye mer "friluftsrelaterte" enn Villmarksliv var, og var mye mer i takt med mine interesser innenfor friluftsliv. Siter
jhs Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 Jeg synes at det svenske bladet "UTE MAGASINET" er veldig bra (Narvesen). Allsidig stoff, mye om/fra Norge. janhugo Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.