Gå til innhold
  • Bli medlem

Mat/holdbarhet i varmen - flerdagersturer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva, av mer spennende ting enn REAL og havregryn for grøt etc, pleier folk her å ha med og tilberede når det er så varmt som det er (på Østlandet) nå, på turer over flere (2-5) dager? 

Hva tåler varmen?

Annonse
Skrevet

Jeg tørker mat.  Kommer akkurat fra tur hvor jeg spiste mat jeg hadde tørket for over ett år siden.  Sjekk gjerne lenken:  Å - det smakte bra" under Mat på tur.

Skrevet

Spekemat, både skinke og pølser. Egg tåler det meste hvis du klarer å ikke knuse dem. Mat som røkt; ikke bare med røyksmak ! Tåler også mye. 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Bønner, kikerter, avocado blir snasen veggis middag i gryta, med ris til. Gulrot holder seg greit. 

Brød/knekkebrød/tortilla.. tortilla med peanutsmør eller smørost. DIGG.

Kok egg hjemme. 

Nøtter. 

Endret av DenGladeVandrer
Skrevet

På en tre-dagers tur i heia, en av de varmeste jeg har vært med på, hadde jeg med Fjordland til siste middagen. Helt greit....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.