kepiblanc Skrevet 20. juni 2020 Skrevet 20. juni 2020 Hva, av mer spennende ting enn REAL og havregryn for grøt etc, pleier folk her å ha med og tilberede når det er så varmt som det er (på Østlandet) nå, på turer over flere (2-5) dager? Hva tåler varmen? Siter
+Tom42 Skrevet 20. juni 2020 Skrevet 20. juni 2020 Jeg tørker mat. Kommer akkurat fra tur hvor jeg spiste mat jeg hadde tørket for over ett år siden. Sjekk gjerne lenken: Å - det smakte bra" under Mat på tur. Siter
+lars p Skrevet 20. juni 2020 Skrevet 20. juni 2020 Spekemat, både skinke og pølser. Egg tåler det meste hvis du klarer å ikke knuse dem. Mat som røkt; ikke bare med røyksmak ! Tåler også mye. 1 Siter
DenGladeVandrer Skrevet 27. juni 2020 Skrevet 27. juni 2020 (endret) Bønner, kikerter, avocado blir snasen veggis middag i gryta, med ris til. Gulrot holder seg greit. Brød/knekkebrød/tortilla.. tortilla med peanutsmør eller smørost. DIGG. Kok egg hjemme. Nøtter. Endret 27. juni 2020 av DenGladeVandrer Siter
REJOHN Skrevet 28. juni 2020 Skrevet 28. juni 2020 På en tre-dagers tur i heia, en av de varmeste jeg har vært med på, hadde jeg med Fjordland til siste middagen. Helt greit.... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.