QueenVinter Skrevet 16. juni 2020 Del Skrevet 16. juni 2020 Hei, vi planlegger å gå besseggen neste uke, og vil gjerne telte/sove i hengekøye. Vi skal ta båt fra Gjendesheim, og trenger et sted å sette opp teltet i nærheten - tenkte å høre om noen hadde noen anbefalinger? Gjerne ikke midt opp i parkeringsplassen, da vi ønsker å låse teltet/la det stå når vi skal gå tur:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KS10 Skrevet 16. juni 2020 Del Skrevet 16. juni 2020 3 minutes ago, QueenVinter said: Hei, vi planlegger å gå besseggen neste uke, og vil gjerne telte/sove i hengekøye. Vi skal ta båt fra Gjendesheim, og trenger et sted å sette opp teltet i nærheten - tenkte å høre om noen hadde noen anbefalinger? Gjerne ikke midt opp i parkeringsplassen, da vi ønsker å låse teltet/la det stå når vi skal gå tur:) Hvis du går litt forbi gjendesheim, langs vannkanten mot gjendebu, skal det være noen greie teltplasser. Evt litt oppi lia ved stien som går opp/ned fra besseggen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Manko Skrevet 16. juni 2020 Del Skrevet 16. juni 2020 Jeg anbefaler å ta båten til Memurubu dagen før, sov i telt/hengekøye der og send sekken med overnattingsutstyr med båten tilbake før dere går Besseggen. da står den på brygga ved Gjendesheim når dere kommer dit. Fordelen er at dere kommer dere tidligere i gang med å gå, og kommer foran «hovedfeltet». Fine teltplasser nede ved vannet ved Memurubu. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenVinter Skrevet 17. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2020 Manko skrev (15 timer siden): Jeg anbefaler å ta båten til Memurubu dagen før, sov i telt/hengekøye der og send sekken med overnattingsutstyr med båten tilbake før dere går Besseggen. da står den på brygga ved Gjendesheim når dere kommer dit. Fordelen er at dere kommer dere tidligere i gang med å gå, og kommer foran «hovedfeltet». Fine teltplasser nede ved vannet ved Memurubu. Takk! Det hørtes ut som en god ide. Vet du om det koster noe å sende sekkene våre med båten? Og det er ikke noe stor sannsynlighet for at folk kommer til å ta ting? Jeg er litt stressa for det, hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Manko Skrevet 17. juni 2020 Del Skrevet 17. juni 2020 Koster (om jeg husker rett) en femtilapp pr sekk. Jeg har aldri vært bekymret for at noen tar utstyret mitt fra en pakket sekk, og det vil være mange sekker der ( men legger ikke igjen lommebok, bilnøkler og telefon) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenVinter Skrevet 27. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2020 Manko skrev (På 17.6.2020 den 12.56): Koster (om jeg husker rett) en femtilapp pr sekk. Jeg har aldri vært bekymret for at noen tar utstyret mitt fra en pakket sekk, og det vil være mange sekker der ( men legger ikke igjen lommebok, bilnøkler og telefon) Tusen(!!!!) takk for tipset! Vi gjorde som du sa og hadde en _fantastisk_ tur 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
asfins Skrevet 13. juli 2020 Del Skrevet 13. juli 2020 QueenVinter skrev (På 27.6.2020 den 18.20): Tusen(!!!!) takk for tipset! Vi gjorde som du sa og hadde en _fantastisk_ tur Var det mulig å sette opp hengekøyer der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.